اخبار داغ

رئیس قوه قضاییه در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی مطرح کرد:

قضات اجازه ندهند فضای امن جامعه توسط متخلفان ناامن شود

قضات اجازه ندهند فضای امن جامعه توسط متخلفان ناامن شود
رئیس قوه قضاییه کشور گفت: کارکنان دادگستری استان کردستان باید عزمشان را جزم و تمام تلاششان را به کار گیرند تا جهاد امنیت را برقرار و مردم در سایه ی این امنیت نفس بکشند و زندگی کنند، لذا قضات نباید اجازه دهند فضای امن جامعه توسط متخلفان ناامن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی  عصر امروز در جمع قضات و کارکنان دستگاه قضایی سنندج با بیان اینکه کردستان جزو مناطق محروم تلقی شود، اظهار کرد: طبق شاخص های محرومیتی که داریم منطقه ای که برخوردار از این همه نعمت سرسبزی به صورت ظاهری است و باطنش هم ذخائر و معادن عظیمی که بعنوان ثروت های بسیار ارزشمند وجود دارد اما به نسبت محرومیتی که به ان تلقی می‌شود باید امکانات و خدمات داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: جذب هایی در دستگاه قضایی انجام میشود و می توان با آزمون هایی افراد کاربلد را تبدیل وضعیت کرد و در صورت امکان ارتقاهایی صورت گیرد تا ایجاد انگیزه همچنان در بین همکاران وجود داشته باشد.

,

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه با نگاه اولویتی کار و  وظیفه شغلی، باید به مشکلات کارکنان و رفاهی آنان هم رسیدگی کرد، ادامه داد: به آمارها نباید بسنده کرد اما عدد یکی از شاخص‌ها برای بهره‌وری اما فقط آمار نیست بلکه باید به سایر شاخص‌ها توجه کرد.

,

رئیس دستگاه قضا اذعان داشت: در سال ۹۶ حدود ۶ هزار نفر امتحان داده‌اند که مساله دو طرف هست، ما دنبال رفع مشکل خود هستیم و داوطلبان نیز دنبال استخدامی هستند که ما به دنبال رفع مشکل بودجه هستیم تا بتوانیم آنان را جذب کنیم.

,

آیت الله رئیسی عنوان کرد: در استان کردستان مهاجرین و انصار همواره در مقابل گروهک ها و ضد انقلاب ایستادگی کردند و مردانه جنگیدند تا امروز مردم این امنیت کامل را احساس کنند، و باید دستگاه قضایی مزه ی شیرین عدالت را به کام آنها شیرین کنند و کمبود نیروی انسانی خدمات آنها را تحت الشعاع قرار ندهد.

,

به گفته رییس قوه قضاییه کشور، جلوگیری از زمین‌خواری‌ها، رودخانه‌خواری‌ها و کوه‌خواری‌ها وظیفه همه مسوولان است و نباید بگذارند به حقوق مردم تجاوز کنند و محیط زیست را مورد مخاطره قرار دهند.

,

وی گفت: کارکنان دادگستری استان کردستان باید عزمشان را جزم و تمام تلاششان را به کار گیرند تا جهاد امنیت را برقرار  و مردم در سایه ی این امنیت نفس بکشند و زندگی کنند، لذا قضات نباید اجازه دهند فضای امن جامعه توسط متخلفان ناامن شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه