اخبار داغ

زیرساخت مرز خسروی برای اربعین مطلوب‌تر از مهران است

زیرساخت مرز خسروی برای اربعین مطلوب‌تر از مهران است
فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه مزایای خسروی نسبت به مهران در معابر مواصلاتی است گفت: زیرساخت‌های مرز خسروی نسبت به مهران ۹۰ درصد مطلوب‌تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار تیمور حسینی در نشست ستاد اربعین که عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه مزایای مرز خسروی نسبت به مرز مهران در زمینه معابر مواصلاتی است اظهار داشت: در مرز خسروی زائران مسیر کمتری را طی می‌کنند و زیرساخت‌های جاده‌ای استان تا 90 درصد مطلوب‌تر از مهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسینی گفت: در مرز مهران چون عمده مراجعات به چند روز اربعین منتهی می‌شود بخش خصوصی رغبت چندانی برای ارائه خدمات ندارد و استان کرمانشاه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کند تا برای ارائه خدمات رفاهی راغب شود.

,

فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه زیرساخت جاده‌ای استان کرمانشاه برای اربعین مطلوب است افزود: تعریض گردنه پاتاق و قطعه 17 کیلومتری سرپل‌ذهاب به قصرشیرین باید تسریع شود.

,

حسینی با اشاره به مشکلات تردد اتوبوس‌ها در مرز عنوان کرد: با توجه به نخستین سال تردد زائران از خسروی این موضوع ریسک کار را افزایش می‌دهد و کنترل باید افزایش یابد و حداقل 10 دستگاه جرثقیل برای برطرف کردن مشکلات احتمالی در اختیار پلیس قرار گیرد.

,

وی محدودیت ساعات پذیرش مرز را از دیگر نکات چالش برانگیز دانست و گفت: تعطیلی چند ساعته مرز سبب ایجاد تجمع بزرگی در این منطقه می‌شود که باید تدابیر مناسبی برای آن اندیشید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه