اخبار داغ

در تجمع اعتراضی مردم مشهد در محکومیت کشتار مردم کشمیر مطرح شد؛

بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت مسلمانان کشمیر، انحراف از آرمان انقلاب است/ طلبه کشمیری: سازمان ملل در ظاهر برای حقوق بشر حرف می‌زند

بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت مسلمانان کشمیر، انحراف از آرمان انقلاب است/ طلبه کشمیری: سازمان ملل در ظاهر برای حقوق بشر حرف می‌زند
تجمع اعتراضی دانشجویان، طلاب و مردم انقلابی مشهد در محکومیت کشتار مردم مظلوم کشمیر عصر امروز با حضور جمعی از نخبگان و مردم مشهد در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ تجمع اعتراضی دانشجویان، طلاب و مردم انقلابی مشهد در محکومیت کشتار مردم مظلوم کشمیر عصر امروز با حضور جمعی از نخبگان و مردم مشهد در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

قسمتی از بیانیه ی بسیج دانشجویی به شرح زیر است:

,

مسئله کشمیر برای جمهوری اسلامی ایران مسئله انسانی و اسلامی است و مردم این منطقه تحت ظلم و ستم قرار دارند.

,

ما همواره مراتب انزجار خود را به دولت هند در محافل مختلف اعلام کردیم و بار دیگر زحم کشمیر سر بازکرده و دنیا در مقابل این جراحات با سکوت مغرضانه خود نظاره گر جنایات علیه بشریت است.

,

جنایات علیه مسلمان ها از گروه های تروریستی به ارتش و حکومت های متحجر رسیده لذا باید این موضوع بر اساس قراردادهای دیپلماتیک پیگیری شود.

,

کشمیر، جان ایران اسلامی و نهالی از شجره طیبه انقلاب و ثمره ی نگاه عدالت محور امام خمینی(ره) است و بی تفاوتی نسبت به انچه مسلمانان کشمیر می‌گذرد نوعی انحراف از ارمان‌های انقلاب است.

,

ما دانشجویان و مردم انقلابی مشهد ضمن محکومیت این جنایت و اعلام حمایت از مردم کشمیر بر استیفای حقوق مردم کشمیر تاکید داریم و جهان را بر اتحاد علیه هرگونه رفتار استکباری و جنایت اشکار دعوت می‌کنیم و از سازمان ملل بعنوان داعیه‌دار حقوق بشر تقاضا داریم، با توجه به ماده دو میثاق سیاسی اعلامیه حقوق بشر عمل کند.

,

انقلاب اسلامی فراتر از نژاد و نوع مذهب مخالف کشتار انسان های بی گناه در هر نقطه از جهان است.

,

ما مردم انقلابی مشهد تجمع کرده ایم تا حمایت از قاطع از مردم مظلوم کشمیر را اعلام کنیم و از دولت و دستگاه دیپلماسی می خواهیم نسبت به آنچه به مردم مظلوم کشمیر می‌گذرد بی تفاوت نباشد و به وظیفه انسانی و شرعی خود با جدیت بیشتری عمل کند.

,

 مسؤولان دیپلماسی مسئله کشمیر را پیگیری کنند

,  مسؤولان دیپلماسی مسئله کشمیر را پیگیری کنند,

در ادامه حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم مسلمان ایران در کنار همه ملت های مظلوم هستیم و در اینجا جمع شدیم که اعلام کنیم هجمه به مسلمانان کشمیر و دیگر از مسلمانان دیگر نقاط هجمه به پیکره اسلام است و ما این عمل وحشیانه را محکوم می‌کنیم.

,

وی افزود: ما نسبت به این حادثه دلخراش که موجب آزار و ناراحتی همه مسلمانان دنیا شده اعلام میکنیم که جریان وزارت خارجه با جدیت این موضوع را رسیدگی کند.

,

حجت‌الاسلام پژمان‌فر اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی در روز شنبه این مسئله را پیگیری خواهیم کرد و تذکرات لازم را به کشور هند نسبت به مراقبت کردن و رعایت مسلمانان و حقوق مردم کشمیر رعایت شود.

,

وی افزود: همانطور که ملت ما نسبت به این موضوع جدیت دارد مسؤولان دیپلماسی نیز این مسئله را پیگیری کنند و بصورت رسمی اعلام می‌کنم هرحادثه ای برای هر مسلمانی در هر گوشه‌ای از دنیا اتفاق بیفتد ما مرزی  برای اسلام قائل نیستیم.

,

این نماینده مجلس تصریح کرد: امروز هوشیاری به غرب و حساسیت در برابر این حوادث خیعلی ضروری است واین تمجع قانونی هماهنگ شده با دستگاه نظامی و امنیتی استان بوده و اجرا شده است.

,

برای کشتن مردم کشمیر از سلاح اسرائیلی استفاده می‌شود

, برای کشتن مردم کشمیر از سلاح اسرائیلی استفاده می‌شود,

امتیازعلی، طلبه کشمیری در ادامه این مراسم گفت: مردم کشمیر برای گفتن حق به زندان می‌روند و برای کشتن مردم از سلاح های اسرائیلی استفاده می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه تا امروز صدهزار شهید داده‌ایم و در آن توسط سربازان هند هزاران نفر یتیم و بیوه می شوند افزود: باید صفحات سیاه تاریخ که در کشمیر گذشته گفته شود چرا که در سازمان ملل ظاهرا برای حقوق بشر حرف می‌زنند.

,

طلبه کشمیری خاطرنشان کرد: نخست وزیر کشمیر از هند درخواست کمک کرد و هند در کشمیر ارتش خود را پیاده کرد لذا قرار نبود ارتش هند هفتاد سال انجا قرار بگیرد و قرار نبود جوانان کشمیر قتل عام شوند.

,

وی افزود: مردم کشمیر به سختی زندگی می‌کنند و شعار هیهات من الذله می دهند.

,

امتیازعلی تصریح کرد: اوضاع کشمیر در این هفتاد سال بدتر شده است و این نخست وزیر هند  دست راست اسرائل است و در هند سه پایگاه بزرگ اسرائل را ایجاد کرد و همچنین  بودجه برای تامین تهیه سلاح از اسرائیل تامین می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه