اخبار داغ

مهدی چمران:

ولایت و امامت جامعه اسلامی، مهم‌ترین چالش نظام سلطه است

ولایت و امامت جامعه اسلامی، مهم‌ترین چالش نظام سلطه است
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مهمترین چالش امروز دنیای سرمایه‌داری و نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران بر سر موضوع ولایت و امامت جامعه اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس؛ مهدی چمران عضو سابق شورای شهر تهران شب گذشته در گردهمایی گام دوم انقلاب که در مسجد جامع تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین چالش امروز دنیای سرمایه داری و نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران بر سر موضوع ولایت و امامت جامعه اسلامی است، یعنی رهبری مسلمین را باید فردی به دست بگیرد که به سلسله ولایت و امامت متصل باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , صبح‌توس,

 

,

وی تصریح کرد: این بدان معناست که امامت جامعه اسلامی بر اساس تفکرات الهی این زعامت را به عهده می گیرد نه اینکه هرکس بیشتر پول خرج کند و با راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی مردم را بیشتر فریب دهد پرچمدار جامعه باشد.

,

 

,

چمران خاطرنشان کرد: هر انقلابی بر سه پایه ایدئولوژی رهبری و امکانات و منابع استوار است و همه انقلابهای دنیا نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

,

 

,

عضو سابق شورای شهر تهران بیان کرد: البته تفاوت انقلاب اسلامی ایران نیز با سایر انقلابهای دنیا هم بر همین سه اصل است که در مرحله اول ایدئولوژی انقلاب اسلامی بر اساس مکتب دین مبین اسلام است و مردم آن قبل از پیروزی و بعد از آن شعار استقلال آزادی و حکومت اسلامی را سر می دادند.

,

 

,

چمران دومین شاخصه متمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلابهای دنیا را رهبری آن عنوان کرد و افزود: همه انقلابهای دنیا اعم از کمونیست و مارکسیست دارای رهبرانی قوی و توانمند بودند اما انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل (ره) فردی الهی و فقیه جامع الشرایط و بر مبنای دیدگاه اسلام عمل می کرد.

,

 

,

وی به سومین اصل اشاره کرد و گفت: سومین اصل انقلاب سلاح و امکانات و تجهیزات است که سلاح ملت ایران شهادت و روحیه شهادت طلبی بود و در شرایطی که همه شرق و غرب در دوران دفاع مقدس جمع شدند تا درخت نوپای انقلاب اسلامی را ریشه‌کن کنند ملت ایران با همین سلاح شهادت‌طلبی پیروز میدان شد.

,

 

,

چمران اظهار کرد: امروز به برکت رهبری داعیانه امام خامنه ای انقلاب اسلامی ایران به جایگاهی رسبده که دشمنان از آن در هراسند و دائم در پی کاهش نفوذ این تفکر در سراسر جهان هستند.

,

 

,

وی گفت: امروز به جایگاهی رسیدیم که پیشرفته ترین پهباد دنیا کع برای آن ۲۰۰ میلیون دلار هزینه شده توسط سامانه بومی سوم خرداد سرنگون می شود و این یعنی ما می تواتیم را در دوران تحریم به منصه ظهور و بروز برسانیم.

,

 

,

چمران افزود: روزی رژیم غاصب صهیونیستی شعار نیل تا فرات را مطرح می‌کرد اما امروز به حفظ وضع موجود بسنده کرده و حتی دور خود را دیوار کشیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه