اخبار داغ

رییس قوه قضاییه کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

توسعه یافتگی استان کردستان در گرو سلامت اداری است / اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای دادگستری کردستان

توسعه یافتگی استان کردستان در گرو سلامت اداری است / اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای دادگستری کردستان
حجت الاسلام رییسی در جمع خبرنگاران استان کردستان با بیان اینکه توسعه یافتگی استان کردستان در گرو سلامت اداری است از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای دادگستری این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام ابراهیم رییسی شب گذشته در پایان سفر یکروزه خود به استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر دیدار با مردم خونگرم استان کردستان و خانواده معظم شهیدان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
 
,
 
,
وی با اشاره به دیدار های امروز در استان کردستان، افزود : در دیدار با جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی نکات مهمی در خصوص دادرسی بیان شد که قابل تامل و پیگیری است.
,
 
,
 
,
 
,
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه خانواده معظم شهیدان سرمایه های عظیم در استان کردستان هستند ، گفت: هر کدام از این خانواده ها بعنوان پرچمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بشمار می آیند. 
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام رییسی به دیدار با مسوولان ادارات و سازمان ها در جلسه شورای اداری استان کردستان اشاره کرد و بیان داشت: طبق گزارشی که استاندار در این جلسه بیان نمودند برای پیشرفت استان کارهای خوبی صورت گرفته که باید ادامه داشته باشد.
,
 
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد : مهمترین مسئله ای که در این جلسه مطرح شد وجود سلامت اداری در ادارات و سازمان های این استان است.
,
 
,
 
,
 
,
رییس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه استان کردستان باید توسعه پیدا کند ، اظهار داشت: توسعه یافتگی استان کردستان در گرو سلامت اداری، اقتصادی و رونق تولید است و که شکر خدا در این استان وجود دارد .
,
 
,
 
,
 
,
به گفته رییسی : برخورد جدی با مفسده و تخلف می تواند سلامت اداری را تضمین کند.
,
 
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: در نشست با قضات دادگستری و کارکنان آن توصیه کردم با مردم مهربان باشند و با اقتدار در برابر هر گونه فساد بایستند و با تدبیر مشکلات را حل کنند.
,
 
,
 
,
 
,
وی از اعزام ۱۰ نفر از معاونین خود از روز گذشته به شهرستان های استان کردستان خبر داد و بیان داشت: طبق مشکلات احصاء شده نیروی انسانی اعم از قاضی و کارمند از مشکلات موجود است که در این راستا سریعا اقدام می شود.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام رییسی از اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال جهت انجام مشکلات دادگستری و نظام پزشکی در استان کردستان خبر داد.
,
 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم استان کردستان دارای  روحیه با نشاط و امید به آینده در آنها وجود دارد ، گفت : مردم خوب استان کردستان ثابت کردند اگر تا دیروز همراه مهاجر و انصار در مقابل اشرار و منافقین ایستادگی کردند، امروز هم با همان روحیه برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی در سنگر ولایتمداری ایستاده اند.
,
 
,
 
,
 
,
وی اذعان کرد: مردم استان کردستان ثابت کرده اند تحت تاثیر شبهات ضد انقلاب قرار نگرفته اند و همچنان با امید به آینده روشن تلاش می کنند و با اتکال به خداوند متعال برای پیشرفت استان کردستان با روحیه جهادی پای کار هستند. 
,
 
,
 
,
 
,
وی تاکید کرد : ذخایر عظیم و نیروی انسانی متراکم کارآمد جوان از مهمترین سرمایه های این استان است.
,
 
,
 
,
 
,
رییس قوه قضاییه با بیان اینکه اکثر کارکنان دادگستری استان کردستان نیروهای جوان هستند ، گفت : یکی از برنامه های ما بها دادن به نیروهای جوان در انتصابات است.
,
 
,
 
,
 
,
وی از تشکیل اولین شورای عالی قضایی کشور بعد از این سفر با حضور استاندار کردستان ، رییس کل دادگستری و معاونین که برای احصاء مشکلات به شهرستان ها رفته بودند در تهران خبر داد.
,
 
,
 
,
 
,
حجت الاسلام رییسی به بازدید خود از زندان مرکزی سنندج هم اشاره ای کرد و بیان داشت: شرایط زندان کردستان خوب است و طبقه بندی در آن اجرا شده و برای تسریع در رسیدگی به پرونده زندانیان هم باید تلاش شود.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه