اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

تفکر لیبرالی باعث براندازی دولت مصدق شد/ ولایت در مساجد تبیین شود

تفکر لیبرالی باعث براندازی دولت مصدق شد/ ولایت در مساجد تبیین شود
امام جمعه موقت بیرجند گفت: دولت مصدق دچار لغزش هایی شد و تفکر لیبرایی آن ها باعث شد شاه برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه موقت بیرجند در خطبه های این هفته نمازجمعه این شهر گفت: پیامبر اسلام (ص) در خطبه غدیر به حدود 40 آیه قرآن استناد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی افزود: اولین آیه "یا اَیٌّها الرَّسُولَ بَلِّغْ ما اُنْزِلَ اِلیکَ مِنْ رَبِّکِ وَ اِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ وَ اللَّه یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ" بود که پیامبر فرمودند این آیه، ابلاغ امامت حضرت علی (ع) است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام خمینی (ره) فرمود "به دنبال ارزش حضرت علی (ع) است که غدیر ارزش پیدا می کند". همچنین فرمودند "زنده نگه داشتن عید غدیر برای این است که به ما یاد دهند غدیر در همه اعصار باید باشد و روش امیرالمومنین (ع) باید روش ملت ها و دستندکاران قرار گیرد"

, ",

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی تصریح کرد: دشمنی با انسان کامل معنایی جز فرهنگ جاهلیت ندارد.

,

 

,

وی اظهار کرد: مناسک حج از شعائر الهی است و هرکس شعائر الهی را بزرگ بشمارد نشانه تقوای دل های با معرفت است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: زشت و زیبا در پرتو تقوا معنا پیدا می کند و هرکس به دستورات الهی توجه ندارد، زشت و پلید است.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی تصریح کرد: اگر منافقان برای گول‌زدن جامعه به شعائر الهی توجه کنند، مسجد بسازند برای ضربه زدن به مسجد و به نام ارزش های دینی مقاصد دیگری داشته باشند، چون از روی تقوا نیست، ارزشی ندارد.

,

 

,

وی با اشاره به کودتای ننگین آمریکا در 28 مرداد 1332 جهت براندازی دولت مصدق و بازگرداندن شاه خائن اظهار کرد: دولت مصدق دچار لغزش هایی شد و تفکر لیبرایی آن ها باعث شد شاه برگردد.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نفرت خودمان را از همه سکولارها و لیبرال ها که در مشروطه، دولت مصدق و امروز آسیب هایی به کشور وارد کرده و می کنند اعلام می کنیم.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی با اشاره به 26 مرداد و سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: بعد از پیروزی بزرگ لشکر اسلام، زمینه بازگشت آزادگان فراهم شد.

,

 

,

وی تصریح کرد: آزادگان به عنوان شهدای زنده هستند.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: 30  مرداد سالروز آتش سوزی مسجدالقصی است که به روز جهانی مساجد معروف شد.

, 30 ,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: امام خامنه ای می فرمایند "مساجد باید حول امام جماعت نقش ایفا کنند".

, ",

 

,

وی اظهار کرد: برخی مساجد سکولار و بی تفاوت به مسائل جامعه است.

,

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام جماعت باید نقش ایفا کند و مردم این نقش را از امام جماعت بخواهند.

,

 

,

حجت‌الاسلام نوفرستی افزود: امروز دوره امامت و ولایت است و این را باید در مساجد تبیین کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به دیدار محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با امام خامنه‌ای اظهار کرد: عبدالسلام خطاب به مقام معظم رهبری گفت "ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و بسیار روحیه بخش می دانیم. مردم یمن که در شرایط بسیار سختی بسر می‌برند با دست خالی اما با ایمان و ثبات قدم در مقابل تجاوز هفده دولت ایستاده‌اند و به شما قول می‌دهیم که ملت یمن منسجم و همچون یَد واحد به استقامت و ایستادگی خود در مقابل تجاوز ظلم، تا پیروزی کامل ادامه خواهند داد."

, .",

 

,

امام جمعه موقت بیرجند گفت: همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس بدون شک پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود. مردم یمن با تمدن عمیق و تاریخی خود و با روحیه مجاهدت و ایستادگی که در این پنج سال از خود نشان داده‌اند، آینده خوبی را در پیش دارند و به لطف خداوند، دولتی قوی را تشکیل خواهند داد و در چارچوب آن دولت، به پیشرفت خواهند رسید."

, .",

 

,

در بین الصلاتین از سادات حاضر در نمازجمعه تجلیل شد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه