اخبار داغ

امام جمعه سمنان:

بیانیه گام دوم انقلاب را اجرایی کنید/ مسئولین برای حل مشکلات جهادگونه عمل کنند

بیانیه گام دوم انقلاب را اجرایی کنید/ مسئولین برای حل مشکلات جهادگونه عمل کنند
امام جمعه سمنان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب را نباید شعاری کرده و باید این دستور را واقعی اجرا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک اعیاد پیش رو گفت: چند ماه از نشر بیانیه گام دوم انقلاب می گذرد و این بیانیه  نقشه راه برای اقتدار نظام کشور در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی است.که نباید آن  را شعاری کرده و باید این دستور را واقعی اجرا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان افزود: اجرا کردن بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ظهور امام زمان (عج) را به همراه دارد.

,

شاهچراغی با اشاره به اینکه مسلمین در این روز از برکت و نعمت خداوند که ولایت علی(ع)است، شکرگذاری کنند، افزود: مردم باید با ولایت حال حاضر که مقام‌معظم رهبری می باشد تجدید بیعت کنند

,

وی با بیان اینکه عید غدیر از اعیاد بزرگ مسلمین است که در آن شادی و نشاط باید بیشتر از روزهای دیگر باشد. تاکید کرد: جشن غدیر در استان سمنان باشکوه برگزار شود و این آیین معنوی متعلق به همه مردم ایران و جهان است.

,

امام جمعه سمنان با توجه به اینکه مردم یمن با مشکلات و کمبودهای بسیار با ۱۷ کشور مهاجم مبارزه کردند، تاکید کرد: ملت یمن درس مقاومت و ایستادگی را به همه ی مسلمین جهان می دهند.

,

شاهچراغی گفت: پیروزی مردم یمن نزدیک است و یمنی‌ها باید مراقب این  باشند که سعودی‌ها و اماراتی‌ها این کشور را تجزیه نکنند.

,

وی تاکید کرد: در روزهای اخیر دو پیام به رهبر انقلاب اهدا شد. وی پیام اول را نپذیرفته و آن را لایق پاسخ ندانستند اما پیام رهبر یمن را پذیرفت و بشارت دادند مردم یمن بدون شک به پیروزی خواهند رسید.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه در روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب پیام ۹ گانه‌ای را برای جمعی از بسیجیان و جهادگران کشور ارسال کرده و دستور دادند که اجرای برنامه‌های جهادی برای پیشرفت کشور لازم است، عنوان کرد:مسئولان باید از مباحث برجام خارج شوند و برای رفع مشکلات کشور جهاد گونه تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه