اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند:

آزادی نفتکش توقیف شده ایرانی شکستی دیگر برای آمریکا است

آزادی نفتکش توقیف شده ایرانی شکستی دیگر برای آمریکا است
امام جمعه موقت سنندج گفت: آزادی نفتکش توقیف شده ایرانی در تنگه جبل الطارق، شکستی دیگر برای سیاست های دولت آمریکا بود و موجب تحقیر انگلیسی ها شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: انگلیسی ها برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر، بعد از ۴۰ روز، بدون هیچ بهانه ای این نفتکش ایرانی را آزاد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی این اتفاق را شکستی دیگر برای سیاست های آمریکا در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و افزود: تا زمانی که مردم در کنار مسئولان بوده و در برابر توطئه های بیگانگان بایستند، هیچ قدرتی قادر به تضعیف ایران اسلامی نخواهد بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
خطیب موقت جمعه سنندج به روز ملی صنعت دفاعی ایران اشاره کرد و یادآور شد: ایران در این حوزه حرف اول را در منطقه می زند و همواره باید از لحاظ قدرت دفاعی آمادگی کامل در برابر دشمنان داشته باشیم، چرا که دستور خداوند و پیامبر اسلام(ص) است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
ماموستا حسینی همچنین به سفر روز گذشته رییس قوه قضائیه به کردستان اشاره و اضافه کرد: آیت الله رئیسی در این سفر بر مبارزه با مفسدان و پایان عمر آنان تاکید کرد و امیدواریم سفر وی باعث خیر و رحمت برای مظلومان و برخورد شدید با فساد اقتصادی باشد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینکه پیامبر(ص) مسلمانان را به انجام چهار امر برای داشتن زندگی عزتمندانه و سربلندی در قیامت سفارش فرموده است، گفت: روزه گرفتن در طول سال و فصل گرما، تهجد و شب زنده داری، ادای حج و پرداخت صدقه، مواردی است که پیامبر(ص) بر آن تاکید کرده اند.
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه:
,
 
,
 
,
حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه سالروز کودتای ننگین انگلیسی آمریکایی سال 32 را در پیش داریم اظهار داشت : کودتای 28 مرداد یکی از حوادثی بود که آسیب بسیاری را به کشور وارد نمود و در واقع این کودتا نتیجه اعتماد مصدق به غرب بود. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی افزود: اولین اشتباه مصدق جدایی از جبهه آیت الله کاشانی و علما بود که نقطه شروع کودتا را علیه مصدق کلید زد و قلع و قمع کردن کسانی که به قدرت گرفتن مصدق کمک کرده بودند دیگر اشتباه استراتژیک وی بود. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: محاکمه فدائیان اسلام و آغشته شدن دست مصدق به خون فدائیان اسلام دیگر اشتباه مصدق بود که پس از آن آمریکایی ها را جایگزین انگلیسی ها نمود و پای آمریکا را در کشور باز کرد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی بیان داشت: مصدق غلام حلقه به گوش آمریکایی ها بود و یک ماه تمام در آمریکا زندگی کرد. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
رستمی با تاکید بر اینکه باید از مصدق که نمونه سازشکار است عبرت گرفت گفت: کسانی که امروز تاکید بر مذاکره با دشمن دارند و در تلاش هستند تا رضایت آمریکایی ها و اروپایی ها را به دست آورند باید بدانند که هزینه بسیاری را باید بپردازند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی به مقاومت و توقیف کشتی انگلستان پرداخت و بیان داشت: انگلستان که یک زمانی امپراطور دریاها بود و به بریتانیای کبیر معروف بود امروز در برابر مقاومت ایران اسلامی زانو زده است و روزنامه های این کشور نیز به این مسئله اعتراف نموده اند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی به دیدار هیئت انصار الله یمن با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود: انصارالله یمن در آستانه پیروزی است و به دنبال برنامه ای برای قدرت گرفتن جبهه مقاومت در منطقه است. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
رستمی به سفر آیت الله رئیسی به استان کردستان اشاره نمود و افزود: سفر ایشان به استان کردستان یک سفر بجا و مهم بود که دارای نکته هایی نوید بخش بود. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: فاسدان باید بدانند که پایان عمر آنان فرارسیده است و مفاسدی که در جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال ریشه دوانیده است سم انقلاب اسلامی هستند که باید از بین بروند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه قروه افزود: ورود به مسائل خاص منطقه ای که مقطعی نخواهد بود و ادامه خواهد داشت و این روند بسیار مناسبی است که علنی شدن دادگاه ها بسیار عالی بود و فاسدان را نشان داد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
به گفته وی ممنوع الخروج شدن مدیرعامل سایپا و بسته شدن حساب های ایران خودرو دیگر اقدام شایسته و بجایی بود که توسط قوه قضائیه صورت گرفت. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
رستمی در بخش پایانی سخنان خود به وضعیت نامناسب کشاورزان خیارکار و هندوانه کار اشاره نمود و ادامه داد: عده زیادی از کشاورزان و خیارکاران به ما مراجعه کردند و از وضعیت دلالان گلایه دارند. 
,
 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: مسئولین جهاد کشاورزی کجا هستند؟ مسئولی که نتواند با چند نفر دلال برخورد کند چه مسئولی است؟ 
,
 
,
 
,
 
,
رستمی افزود: امروز کشاورزان خیارکار با مشکل مواجه هستند و محصول آنان به فروش نمی رود و قیمت واقعی خود را از دست داده است 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه کشاورز نتوانسته است به پول اولیه خود برسد و از همه جهت بدهکار شده است، گفت: مسئولین جهاد کشاورزی استان باید به این موضوع رسیدگی کنند و وضعیت کشاورزان خیارکار و هندوانه کار را مورد توجه قرار دهند. 
,
 
,
 
,
 
,
رستمی در ادامه به بیان وقایع غدیر خم پرداخت و با بیان اینکه در روز غدیر خم پیامبر اسلام(ص) از مسلمانان بیعت گرفتند، گفت: در طول 25 سال خانه نشینی امام علی علیه السلام هیچ نوع جنگی در جهان اسلام صورت نگرفت اما در طول دوران حکومت امام علی علیه السلام 3 جنگ سخت را به ایشان تحمیل کردند.
,
 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: امام علی علیه السلام محافظه کار نبودند و در برابر دشمنان اسلام سازش پذیری نداشتند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه