اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

تحقق عدالت و مبارزه با فساد در گرو انتصاب مسئولین اهل مسجد است/ صنعت دفاعی نماد خودکفایی و اتکا به داخل

تحقق عدالت و مبارزه با فساد در گرو انتصاب مسئولین اهل مسجد است/ صنعت دفاعی نماد خودکفایی و اتکا به داخل
آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر به حال و روز تعدادی از مسئولین نگاه کنیم خواهیم دید که مسجدی نیستند زیرا کسانی که در مسجد تربیت شده اند پیشرو در تحقق عدالت و مبارزه با فساد خواهند یود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه ائمه مساجد باید سطح دینی مردم را بالا ببرند، گفت: مردم باید مطالبه گری کرده و کارکرد این مجموعه فرهنگی را ارتقا دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مفاهیم دینی و فرهنگ مردم باید در مساجد اسلامی شود، افزود: 30 مرداد روز جهانی مساجد است در نتیجه ائمه مساجد باید فرصتی فراهم کنند که این فضا محل تردد جوانان  باشد.
,
 
,
وی اظهار داشت: اگر یکی از کارگزاران مسجد رفتار بدی داشته باشد و موجب آزردگی و ترک یک نمازگزار از مسجد شود مسئول انحراف و کژی همان شخص نیز خواهد بود زیرا مسجد محل حقوق شهروندی است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه انسان های مقاوم درس مقاومت را از مسجد می آموزند، تصریح کرد: تقویت و تربیت نیروهای جهادی که تاکید رهبر معظم انقلاب نیز است باید در مساجد محقق شود.
,
 
,
وی گفت: اگر به حال و روز تعدادی از مسئولین نگاه کنیم خواهیم دید که مسجدی نیستند زیرا کسانی که در مسجد تربیت شده اند پیشرو در تحقق عدالت و مبارزه با فساد خواهند بود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دانشمندان موشکی، مقابله کنندگان با داعش و مدافعان حرم مسجدی هستند، افزود: کسانی که بینی مستکبران را از ابتدای انقلاب تا کنون به خاک مالیده اند نیز اهل مسجد خواهند بود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه نباید مسجد به خانه سالمندان تبدیل شود و امام جماعت باید محله را سالم سازی کند زیرا مساجد باید مرکز حل معضلات اجتماعی باشند، اظهار داشت: 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگانی است که سفیر انقلاب اسلامی بودند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی صنعت دفاعی را نماد خودکفایی و اتکا به داخل دانست و تصریح کرد: با وجود تحریم های سنگین توانست موفقیت های ارزشمندی را رقم بزند.
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه درباره انتخابات پیش رو گفت: باید از توانمندی های افراد مطلع بود، عده ای فکر می کنند می توانند این بار را بر دوش بکشند در حالیکه قانون گذاری کار دشواری است و عملکرد کاندیداها باید به خوبی  رصد شود زیرا نمایندگان کنونی مجلس مشکلات فراوانی را به کشور تحمیل کردند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه