اخبار داغ

در گفتگو با دانا عنوان شد؛

خبرنگار حاضر در فرودگاه ابوجای نیجریه: دولت نیجریه اجازه ملاقات با شیخ زکزاکی را به کسی نداد/ انتقال شیخ توسط نیروهای امنیتی به مکانی نامعلوم

خبرنگار حاضر در فرودگاه ابوجای نیجریه: دولت نیجریه اجازه ملاقات با شیخ  زکزاکی را به کسی نداد/ انتقال شیخ توسط نیروهای امنیتی به مکانی نامعلوم
یک خبرنگار نیجریه ای گفت: دولت نیجریه اجازه حضور علاقه مندان، شاگردان، پیروان و حتی خانواده شیخ زکزاکی را هم برای ملاقات و استقبال از وی نداد و فقط چند رسانه دولتی به صورت گزینش شده در فرودگاه حاضر شدند که اجازه گفتگو هم نداشتند.
[

 یکی از خبرنگاران حاضر در فرودگاه ابوجای نیجریه در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: دقایقی قبل هواپیمای حامل علامه شیخ زکزاکی از هند وارد نیجریه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: دولت نیجریه اجازه حضور علاقه مندان، شاگردان، پیروان و حتی خانواده شیخ زکزاکی را هم برای ملاقات و استقبال از وی نداد و فقط چند رسانه دولتی به صورت گزینش شده در فرودگاه حاضر شدند که اجازه گفتگو هم نداشتند.

,

 

,

این خبرنگار در ادامه گفت: البته همین چند رسانه دولتی هم اجازه گفتگو با شیخ زکزاکی را پیدا نکردند و به محض ورود علامه شیخ زکزاکی به فرودگاه، نیروهای امنیتی نیجریه به صورت تحت الحفظ وی را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

,

 

,

وی همچنین گفت: آنطور که معلوم است درمان شیخ زکزاکی ناتمام باقی مانده و معلوم نیست دولت نیجریه چه تصمیمی در قبال وی خواهد گرفت.

,

این خبرنگار همچنین گفت: مردم در خیابانهای ابوجا و در مسیر عبور شیخ زکزاکی تجمع کرده و از او استقبال کردند که پلاکاردهای در دست مردم اعتراض و خشم آنها از دولت نیجریه را به تصویر کشیده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

به گزارش دانا بر اساس مشاهدات حاضران در فرودگاه ابوجا، اوضاع جسمی علامه شیخ زکزاکی مناسب نیست و هر چه سریعتر باید روند درمان وی از سر گرفته شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه