اخبار داغ

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

امام خمینی(ره) فرهنگ "ما می‌توانیم" را به ما آموخت/ راز قدرت ما ولایت‌مداری است

امام خمینی(ره) فرهنگ "ما می‌توانیم" را به ما آموخت/ راز قدرت ما ولایت‌مداری است
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: امام آمد تا یک جمله را به ما بگوید و آن اینکه "ما می‌توانیم" و امام با این دو کلمه جهان را تغییر داد و یک پیروزی بزرگ و یک فرهنگ را بنا نهاد که مبتی بر این دو کلمه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همایش بین‌المللی بررسی تشکیل نیروی مقاومت جهانی در سالروز شهادت شهید مصطفی محمود مازح و روز مقاومت اسلامی عصر امروز در دهکده جهانی مقاومت کیاپی با حضور ناصر ابوشریف رئیس نمایندگی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، راشد الراشدی رئیس جنبش اسلامی بحرین و جمعی از طلاب و دانشجویان آفریقایی، آمریکایی و اروپایی برگزار شد‌.

حجت الاسلام منان زارعی دبیر همایش با بیان اینکه در مرداد ماه سه مناسبت مهم داریم، اظهار کرد: ۱۶ مرداد سالروز شهادت اولین شهید مقاومت اسلامی شهید مصطفی محمود مازح نخستین شهید راه اعدام سلمان رشدی مرتد، ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی و همچنین 26 مرداد سالروز ورود آزادگان این اسوه‌های صبر و مقاومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,

هزینه تسلیم از هزینه مقاومت بیشتر است

, هزینه تسلیم از هزینه مقاومت بیشتر است,

زارعی افزود: روز مقاومت اسلامی با تاسی از فرمان امام(ره) و رهبر معظم انقلاب در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی ایجاد شد.

وی خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنیم که در مکتب مقاومت هستیم و امروز شاگردان آن امام در نیجریه، بحرین و یمن در حال مقاومت هستند.



زارعی با تاکید بر اینکه هزینه تسلیم از هزینه مقاومت بیشتر است، گفت: مقاومت بود که لانه جاسوسی را به تسخیر درآورد و عزیزان ما در هشت سال دفاع مقدس مقابل تمام دشمنان به پیروزی رساند.
وی تاکید کرد: مقاومت هزینه هم دارد و شهدای مقاومت هزینه‌های این راه هستند.

زارعی بیان کرد: اگر دشمن بخواهد دوگانه جنگ و تسلیم را ایجاد کند ما گزینه سوم یعنی مقاومت را ایجاد خواهیم کرد.

,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,

 

,

امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد

دکتر راشد الراشدی در این همایش با بیان اینکه امام (ره) جهان را تغییر داد، اظهار کرد: چهل سال قبل ما در جهان اسلام بسیار ضعیف بودیم و قدرتی نداشتیم، استکبار جهانی بر ما سیطره داشت و ثروت ما را چپاول، علیه ما جنایت و کشور ما را تجزیه می‌کرد و فتنه را در جهان اسلامی کاشته بود.

وی بیان کرد: با ظهور امام خمینی (ره) و قیام علیه استکبار جهانی بزرگترین کارها را بنا نهاد، اما پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین دستاورد امام نبود بلکه پیروزی انقلاب اسلامی ثمره کاری بزرگتر و دستاوردی بزرگتر بود.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی خاطرنشان کرد: در آن زمان استکبار جهانی در فکر و ذهن ما اینگونه القا کرده بود که ما افراد ناتوان و ضعیف هستیم که نمی‌توانیم وضعمان را تغییر دهیم و همیشه تسلیم واقعیت‌هایی باشیم که بر ما تحمیل شده است.

, امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد,
,
,
,
,
,
,

امام فرهنگ "ما می‌توانیم" را به ما آموخت

الراشدی تصریح کرد: امام آمد تا یک جمله را به ما بگوید و آن اینکه "ما می‌توانیم" و امام با این دو کلمه جهان را تغییر داد و یک پیروزی بزرگ و یک فرهنگ را بنا نهاد که مبتی بر این دو کلمه بود.

وی افزود: امام با پایداری و مسئولیت پذیری و رهبری‌اش ثابت کرد که ما می‌توانیم و براساس آن عزت و شرافت را به ما بازگرداند.



الراشدی با اشاره به فتوای امام خمینی (ره) در مرتد خواندن سلمان رشدی، گفت: این فتوا در چارچوب همان کرامتی بود که امام دنبال آن بود و همچنین به جهانیان اعلام کند که اگر کسی بخواهد به مقدسات و کرامت ما بی‌احترامی کند حتما واکنش آن را خواهد دید.

وی تاکید کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند که فتوای امام یک فتوا از سر انفعال بود در صورتی که در چارچوب فرهنگ و عزتی بود که امام کوشیدند آن را برای ما تثبیت کنند و به دنیا بفهمانند که ما ضعیف نیستم بلکه عزیز هستیم و دارای عزت و اراده هستیم و جوانانی داریم که همواره می‌توانند از مقدسات، کرامت و عزت ما دفاع کنند.

نماینده جنبش با بیان اینکه امروز دیگر ما ضعیف نیستیم و امروز از امتی سخن می‌گوییم که تعداد زیادی رهبرانی دارد که همگی فارغ التحصیل مکتب و مدرسه امام خمینی هستند، افزود: باید توجه داشه باشیم که استکبار جهانی به تمام تلاش خود و فشارهایش برای تسلیم کردن ما ادامه خواهد داد که جنگ در سوریه، عراق، فلسطین و یمن نمونه آن است.

الراشدی تصریح کرد: استکبار جهانی به‌دنبال سیطره بر ما است اما به آنها می‌گوییم که تا وقتی چنین رهبری داریم و کسانی که در این مدرسه در مکتب امام خمینی فارغ التحصیل شدند هیچ ترسی ندارند و هیچ کس نباید ترسی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید ولایت را تقویت کنیم، افزود: سر قدرت ما در ولایت و ولایت‌مداری است و ما رهبری داریم شجاع، عارف، عالم، متفکر و مسئولیت پذیر که در مقابل غرب ایستاده و به همین دلیل نباید این رهبر را تنها گذاشت و اینکه توانستیم دنیا و استکبار جهانی را به چالش بکشیم به‌دلیل وجود رهبری به نام امام خامنه‌ای است.

الراشدی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم رهبری را تقویت کنیم باید اختلافات و تفرقه‌هایی که استکبار جهانی بر ما تحمیل کرده را کنار بگذاریم، تصریح کرد: ما شاهد مرزبندی جغرافیایی اخلاقی داخلی و خارجی بودیم که استکبار جهانی ایجاد کرد تا بر ما پیروز شود اما امروز دارای رهبران بزرگی هستیم که برای وحدت صفوف امت می‌کوشند شاهد هستیم خون شهدای ایران، فلسطین، بحرین، عراق و دیگر اماکن برای دفاع از حرم در هم مخلوط شده است و این همان قله نابود سازی این مرزهای خیالی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این روند ادامه پیدا کند می‌توانیم دولت اسلامی را تحقق بخشیم و می‌توانیم تمام مرزهایی که استکبار ایجاد کرد را از بین ببریم.

 

, امام فرهنگ "ما می‌توانیم" را به ما آموخت,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انقلاب اسلامی شروع تمدن اسلامی بود

, انقلاب اسلامی شروع تمدن اسلامی بود,

ناصر ابوشریف رئیس نمایندگی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ابراز تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، اظهار کرد: این روستا فکر مقاومت را با خود دارد، فکری که در این برهه از زمان ممتاز است.

وی با بیان اینکه امت اسلامی در سال‌های قبل به پایین‌ترین حد خود رسیده بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه شروع و صعود تمدن اسلامی بود.

ابوشریف گفت: پایین آمدن امت اسلامی با تشکیل رژیم صهیونیستی کامل شده بود اما انقلاب اسلامی ایران باعث شد که امت اسلامی دوباره رشد کند و در ادامه هم بر استکبار جهانی که پشتوانه صهیونیسم است پیروز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که قرآن فرمود طرح رژیم صهیونیستی طرح فساد است اما انقلاب اسلامی طرح اصلاح است و اگر مقاومت می‌کنیم برای پول، فروش سلاح و غارت کردن اموال دیگران نیست بلکه برای کلمه الهی، دفع فتنه و ایجاد عدالت است.

ابوشریف با تاکید بر اینکه نابودی طرح صهیونیست در قرآن آمده است و این وعده الهی است و دلیل نمی‌خواهد اما دلایل زیادی برای افول اسرائیل وجود دارد، تصریح کرد: این رژیم همچنان در منطقه ریشه و مشروعیت ندارد، در جبهه داخلی هم بسیار ضعیف است و تحمل کوچکترین جنگ را هم ندارد و سربازان آنها از نظر روحی بسیار ضعیف هستند و جرات و آمادگی آن را ندارند که خود را فدا کنند، این ارتش است که از نظام حمایت می‌کند اما در اسرائیل این مردم هستند که ارتش را حفظ کردند.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه اسرائیل در مرزهای خود دیوار کشیده و خود را پشت آن مخفی کرده است، گفت: تمام اینها نشان از ضعف اسرائیل است که با وجود شما مردم مقاوم، سردار سلیمانی، سیدحسن نصرالله و رهبران اسلامی اسرائیل نابود خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه