اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد:

رمز ماندگاری تشیع، اجتهاد و تلاش امیراحمد و پدر ایشان بود/استان کهگیلویه وبویراحمد به وجود ایشان افتخار می کرد

رمز ماندگاری تشیع، اجتهاد و تلاش امیراحمد و پدر ایشان بود/استان کهگیلویه وبویراحمد به وجود ایشان افتخار می کرد
نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری: رمز ماندگاری تشیع، اجتهاد و تلاش امیراحمد و پدر ایشان بود که تپه ها و کوه ها، روستاهای این مناطق را طی می کرند و نسبت به تعالی علوم دین تلاش می کدند تا همه ما شیعه بمانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرلنده،، حضرت آیت الله ملک حسینی در مراسم تشیع و تدفین آیت الله آسیدمیراحمد تقوی در دهدشت گفت: آمیراحمد تقوی انسانی بود شایسته و برای خود حد و مرز های قائل بود که تمام حیاتش کوشش برای تعالی دین بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: استان کهگیویه وبویراحمد به خصوص کهگیلویه بزرگ دارای روحانیون بزرگی است مرهون تربیت و تلاش های آسید میراحمد تقوی است که قریب به سی سال از زندگی خود را با ساخت حوزه علیمه وقف خدمت به دین کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: حضور طلاب در حوزه علمیه این شخصیت کم نظیر و افزایش آنان در سطوح ملی باعث شد تا تعداد روحانیون ما به نسبت به جمعیت از بیشتر استان های کشور بیشتر شود که رمزش تلاش این انسان بزرگوار بود.

,

 

,

آیت الله ملک حسینی گفت: رمز ماندگاری تشیع، اجتهاد و تلاش امیراحمد و پدر ایشان بود که تپه ها و کوه ها، روستاهای این مناطق را طی می کرند و نسبت به تعالی علوم دین تلاش می کدند تا همه ما شیعه بمانیم.

,

 

,

وی افزود: حیات این انسان مایه شرافت این شهرستان بود و عزت و مماتش مایه افتخار برای تاریخ این استان است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: امروز جامعه کهگیلویه به خود می بالد که انسانی متواضع و بزرگوار را از دست داد که اجتهاد و کوشش همواره خدمت برای مردم بود که فضیلت های ایشان در حوزه علمیه و آحاد دوستان و مردم به بار می نشیند که ثمره آن همین شاگردانش است که امروز عالمان دینی هستند.

,

 

,

وی گفت: این شخصیت بی نظیر انسان های بزرگی را تربیت کردند و ساختند، انسان های که بتوانند جای انان را پر کنند و فضیلت های انان را پر کنند و امروز همه لرها با افتخار می گویند که ما زنده ایم و این زنده بودن مرهون تلاش های آمیر احمد بود.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در استان گفت: شناخت ولایت و انتقال ان به نسل های آینده مرهون تلاش همه عمر ایشان است ستون خیمه ایشان هستند که فرزندان ایشان پشت محکمی برای کهگیلویه بزرگ است.

,

 

,

وی اظهارکرد: از فرزند ایشان حجت الاسلام تقوی می خواهیم بخشی از وقت خویش را برای تربیت این روحانیون بگذارند تا این ثمره پررنگ تر از همیشه روسن تر شود.

,

 

,

آیت الله ملک حسینی گفت: وظیفه داریم به بیت ایشان و همه مردم استان و شهرستان کهگیلویه قدردانی کنیم و از حضور حضرت آیت الله جزایزی نیز جهت حضور در مراسم قدردانی می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه