اخبار داغ

درخواست نمایندگان مردم استان همدان از پارلمان نیجریه:

شیخ زکزاکی باید مورد حمایت کامل پارلمان نیجریه قرار بگیرد

شیخ زکزاکی باید مورد حمایت کامل پارلمان نیجریه قرار بگیرد
نمایندگان مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از شیخ زکزاکی خواستار رسیدگی پارلمان نیجریه جهت درمان و بهبود وی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ با توجه به ممانعت و اقدام هماهنگ آمریکا، نیجریه و هند در ناتمام ماندن درمان شیخ زکزاکی نمایندگان مردم استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان این اقدام را محکوم و خواستار رسیدگی پارلمان نیجریه به این امر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

نماینده مردم تویسرکان:نمایندگان پارلمان نیجریه در برابر اقدام غیر قانونی دولت آن کشور بایستند

, نماینده مردم تویسرکان:نمایندگان پارلمان نیجریه در برابر اقدام غیر قانونی دولت آن کشور بایستند, نماینده مردم تویسرکان:نمایندگان پارلمان نیجریه در برابر اقدام غیر قانونی دولت آن کشور بایستند,

محمدمهدی مفتح درباره اقدام خلاف غیرقانونی دولت نیجریه در ممانعت از درمان شیخ زکزاکی، گفت: شیخ زکزاکی از علمای بزرگ و رهبر شیعیان نیجریه است، که به دلیل جایگاه اجتماعی خود، مورد احترام شیعیان این کشور است و می بایست مسئولان دولتی هم احترام ویژه ای برای او قائل شوند.

,

وی اظهار کرد:محدودیت های ایجاد شده از سوی دولت نیجریه برای شیخ زکزاکی به عنوان یک فرد مذهبی و آزاده، با هیچ کدام از ضوابط بین المللی قابل تطبیق ندارد، چرا نباید رهبر جمعیت بزرگ و یک فرد روحانی از آزادی هخای حداقلی برخوردار باشد؟

,

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: آنجه که در بین این محدودیت ها، قلب هر انسانی را متأثر می کند، ممانعت دولت نیجریه از درمان شیخ زکزاکی و ارائه خدمات اولیه پزشکی و درمانی به او است.

,

مفتح تصریح کرد: این اقدام جنایتکارانه جای تأسف بسیار دارد و با هیچ منطقی هم سازگار نیبست، حتی اگر کسی بخواهد از دیگر محدودیت های شیخ زکزاکی صرف نظر از ارائه خدمات درمانی به یک بیمار نباید صرف نظر کرد.

,

وی از نمایندگان پارلمان نیجریه خواست که از دولت آن کشور بخواهند تا نخست آن که هرچه سریعتر امکان برخورداری شیخ زکزاکی از خدمات درمانی را فراهم سازند و در مرحله دوم، تمام محدودیت های اعمال شده برای این رهبر دینی و مذهبی را هم به طور کامل بردارند.

,

نماینده مردم ملایر: پارلمان نیجریه برای احترام به حقوق شهروندی شرایط شیخ زکزاکی را بهبود ببخشد

, نماینده مردم ملایر: پارلمان نیجریه برای احترام به حقوق شهروندی شرایط شیخ زکزاکی را بهبود ببخشد, نماینده مردم ملایر: پارلمان نیجریه برای احترام به حقوق شهروندی شرایط شیخ زکزاکی را بهبود ببخشد,

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر با بیان اینکه  پارلمان نیجریه باید به عنوان یک نهاد مردمی در خصوص شیخ زکزازکی عمل کند افزود: این پارلمان باید  با نگاه دموکراسی و نگاه به از دفاع از حقوق ملت باید به عنوان یک شخصیت دینی شرایط شیخ زکزاکی را درک کند.

,

وی تاکید کرد: پارلمان نیجریه باید برای احترام به حقوق شهروندی و حقوق انسانیت حداکثر تلاش را داشته باشد که شرایط شیخ زکزاکی به حالت عادی بازگردد.

,

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ: شیخ زکزاکی مورد حمایت کامل پارلمان قرار بگیرد
محمد علی پورمختار،نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با بیان اینکه شیخ زکزاکی یکی از رهبران بزرگ دینی و دارای جایگاه بسیار ویژه در بین مسلمانان جهان است  گفت: پیام من به پارلمان نیجریه این است که با نگرش و دقت در این جایگاه امنیت و آسایش وی را حفظ و مورد حمایت کامل پارلمان قرار بگیرد.

, نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ: شیخ زکزاکی مورد حمایت کامل پارلمان قرار بگیرد, نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ: شیخ زکزاکی مورد حمایت کامل پارلمان قرار بگیرد,
,

وی تاکید کرد:  بیماری و وضعیت پزشکی شیخ زکزاکی باید درمان شود و جمهوری اسلامی آمادگی کامل خود برای ارائه امکانات پزشکی برای درمان شیخ زکزاکی را دارد.

,

نماینده مردم رزن : مسلمانان از آزادی شیخ زکزاکی احساس اقتدار می کنند
حسن لطفی،نماینده مردم رزن با بیان اینکه  ما مسلمانان بعنوان دوستداران مکتب اهل بیت ع نه به کسی ظلم میکنیم و نه می خواهیم که ظلم ببینیم و پارلمان نیجریه نیز باید برای این رهبر بزرگ تدابیری بیندیشد.

, نماینده مردم رزن : مسلمانان از آزادی شیخ زکزاکی احساس اقتدار می کنند, نماینده مردم رزن : مسلمانان از آزادی شیخ زکزاکی احساس اقتدار می کنند,
,

وی گفت:مسلمانان از زندانی شدن شیخ زکزاکی احساس تحقیر شدن می کنند و همچنین از آزادی این رهبر بزرگ احساس اقتدار می کنند و طبیعتا با این اقدام ، نظام سلطه روز به روز تضعیف می شود.

,

نماینده مردم اسداباد: پارلمان نیجریه شرایط درمان شیخ زکزاکی را فراهم کند

, نماینده مردم اسداباد: پارلمان نیجریه شرایط درمان شیخ زکزاکی را فراهم کند, نماینده مردم اسداباد: پارلمان نیجریه شرایط درمان شیخ زکزاکی را فراهم کند,

اکبررنجبرزاده نماینده مردم اسداباد در مجلس شورای اسلامی هم ضمن درخواست از پارلمان نیجریه برای فراهم کردن شرایط درمان و آزادی شیخ زکزاکی,برای ارائه خدمات پزشکی هم آماده هستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه