اخبار داغ

در افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانها مطرح شد؛

وزیر کشور: مهم‌ترین وظیفه مسئولان رفع مشکلات معیشتی مردم است/ دارابی: صدا و سیما برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۹۸ برنامه‌ریزی کرده

وزیر کشور: مهم‌ترین وظیفه مسئولان رفع مشکلات معیشتی مردم است/ دارابی: صدا و سیما برای حضور پرشور مردم در انتخابات ۹۸ برنامه‌ریزی کرده
وزیر کشور با بیان اینکه سیاست را باید ابزاری برای اهمیت دادن و مشارکت جویی برای اعتلای انسان ها و امنیت در جامعه بدانیم، گفت: وظیفه من به عنوان وزیر کشور رفع دغدغه اقتصادی، عدالت و آزادی مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها پیش از نماز مغرب و عشا امروز جمعه در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی، حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران مسئول استانی و میهمانان کشوری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصراترک،,  عصراترک،,  مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها پیش از نماز مغرب و عشا امروز جمعه در بجنورد مرکز خراسان شمالی با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما، حمید قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی، حجت الاسلام یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران مسئول استانی و میهمانان کشوری برگزار شد.,

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در این آیین اظهار کرد: وظیفه من به عنوان وزیر کشور این است که شرایطی را فراهم کنم که مردم دغدغه مشکلات اقتصادی، معیشتی، آزادی و عدالت را نداشته باشند.

,

وی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ، مردم به حرکت در مسیر کمال اعتقاد دارند و ما وظیفه داریم شرایط این کمال را فراهم کنیم.

,

وزیر کشور بیان کرد: مردم ایران در هر زمانی که لازم بوده با هر شرایطی که داشته اند، در حمایت از جامعه، اعتقادات و اصول پای کار بوده اند.

,

وی گفت: مقاومت و موفقیت امروز ما علی رغم تمام فشارها ، تهدیدها و توطئه های دشمنان به دلیل وجود مردمی است که معتقد و در تحقق این امور مقاوم هستند.

,

وی با اشاره به مزیت های برگزاری جشنواره های سالانه تولیدات مراکز استان ها خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره ها ظرفیت های عظیمی در خود دارد.

,

وزیر کشور تاکید کرد: اثرات کارهای فرهنگی و هنری که هنرمندان خلق می کنند نباید در پیشرفت و تعالی جامعه نادیده گرفته شود.

,

 

,

, ,

 

,

برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان ها فرصتی بی بدیل برای معرفی ظرفیت های استان میزبان است

, برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان ها فرصتی بی بدیل برای معرفی ظرفیت های استان میزبان است, برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان ها فرصتی بی بدیل برای معرفی ظرفیت های استان میزبان است,

دارابی، معاون امور استان های صدا و سیما در جشنواره تولیدات مراکز در خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: برنامه‌های صدا و سیما و شبکه‌های استانی باید ناظر به نمایش پرجاذبه‌ای از فضای کسب و کار و تولید باشد و در حقیقت رسانه ملی حلقه اتصال کارآفرینان با مسئولان برای برطرف کردن مشکلات باشد.

,

وی با اشاره به اینکه در سال جاری برگزاری انتخابات را پیش رو داریم، گفت: وظیفه صدا و سیما در این زمینه فراهم کردن مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رای است.

,

دارابی افزود: همچنین صداو سیما موظف است به نهاد‌های نظارتی و دستگاه‌های اجرایی و مسئول برای برگزاری انتخاباتی پرشور که موجب سربلندی ملت ایران در عرصه جهانی باشد کمک کند و این وظیفه باید در راس امورات شبکه های استانی قرار بگیرد.

,

معاون امور استان های صدا و سیما خاطر نشان کرد: شبکه های استانی در جهت انتشار پیام های امیدآفرین و به حاشیه بردن تفرقه افکنی مسئول هستند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: رسانه های استانی توسعه مدار باشند و پیشرفت های بزرگ جوانان و نخبگان کشور در عرصه های مختلف را به زبان هنر بیان کنند.

,

وی با بیان این موضوع که با حضور شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی رقابت صدا و سیما بسیار دشوار شده است، گفت: لازم به توجه است که طبق نظر سنجی صورت گرفته استقبال مردم به سمت شبکه های استانی بیشتر شده است.

,

دارابی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان ها را فرصتی بی بدیل برای معرفی ظرفیت های استان میزبان خواند و گفت: این جشنواره ها  فرصتی را فراهم می کند مردم در نقاط مختلف کشور با استان های دیگر و به خصوص با استان های مرزی و کمتر توسعه یافته آشنا شوند.

,

 

,

خراسان شمالی بهشت سرمایه گذاری است

, خراسان شمالی بهشت سرمایه گذاری است, خراسان شمالی بهشت سرمایه گذاری است,

محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در ادامه این استان را بهشت سرمایه گذاری خواند و ادامه داد: خراسان شمالی استانی است که گام های توسعه را با شتاب برمی دارد و منابع خدادادی ، مردم و موقعیت جغرافیایی این منطقه از مهمترین ظرفیت های توسعه این استان محسوب می شود.

,

وی ادامه داد: در این شرایط که جو سنگین تحریم ها بر کشور حاکم شده ، برای ایجاد رفاه بیشتر در کنار یکدیگر گام برداریم.

,

استاندار افزود: شرایط فعلی برکسی پوشیده نیست، علی رغم تمامی مشکلات به واسطه قدرتی به نام مردم شاهد این هستیم که با تدابیر مقام معظم رهبری در این جهان پراشوب گام هایی را در جهت سربلندی برمی داریم.

,

شجاعی بیان کرد: اصحاب رسانه خراسان شمالی بدون در نظر گرفتن جناح سیاسی، در جهت رشد و بالندگی منافع نظام گام بر می دارند.

,

 

,

, ,

 

,

رسانه ملی در برابر تهاجمات دشمن رسالت بزرگی برعهده دارد

, رسانه ملی در برابر تهاجمات دشمن رسالت بزرگی برعهده دارد, رسانه ملی در برابر تهاجمات دشمن رسالت بزرگی برعهده دارد,

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز گفت: برگزاری این جشنواره ها باعث شناخته شدن و شناسانده شدن استان میزبان می شود.

,

وی ادامه داد: رسانه ملی در مقابل تهاجم گسترده ای که دشمن برعلیه ارزشهای اسلامی و دینی ما به راه انداخته است رسالتی بزرگ بردوش دارد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه هدف دشمن واگرایی از ارزشهای دینی و همگرایی به ارزشهای غربی و جنگ با باورها و اعتقاد اسلامی مردم است، گفت:  دشمن با شناساندن قهرمانان بدل به جای قهرمانان واقعی به جوانان ما گسست نسل ایجاد می کند، وظیفه صداوسیما این است که به گونه ای وارد عمل شود تا دشمن نتواند به اهداف خود دست پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه