اخبار داغ

پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی درپی ارتحال آمیراحمد تقوی+متن پیام

پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی درپی ارتحال آمیراحمد تقوی+متن پیام
در پی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام آسید میراحمد تقوی از روحانیون سرشناس کهگیلویه وبویراحمد، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی رجعیت ملکوتی این روحانی مجاهد را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در پی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام آسید میراحمد تقوی از روحانیون سرشناس کهگیلویه وبویراحمد، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی رجعیت ملکوتی این روحانی مجاهد را تسلیت گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس،, در پی ارتحال عالم ربانی حجت الاسلام آسید میراحمد تقوی از روحانیون سرشناس کهگیلویه وبویراحمد، رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی رجعیت ملکوتی این روحانی مجاهد را تسلیت گفت.,

 

,

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

, متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:,

بسم الله الرحمن الرحیم 

,
انالله و اناالیه راجعون‌
,
 
,
رحلت حجت الاسلام و المسلمین آقای آسید میراحمد تقوی ، موسس و رییس فقیدحوزه علمیه دهدشت، موجب تأسف و تأثر گردید .
,
 
,
این روحانی فاضل و جلیل القدر در سراسر عمر با برکت خویش به فراگیری و نشر معارف دینی ، تربیت طلاب ، تبیین مکتب اهل بیت (ع) و خدمت توام با صدق و خلوص به مردم اهتمام داشتند.
,
 
,
اینجانب ضایعه فقدان ایشان را به عموم مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، روحانیت معظم ، ارادتمندان ایشان و علی الخصوص بازماندگان و اهل بیت مکرم و معزز تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم‌ مجاهد و مردمی، علو درجات و برای بازماندگان‌صبر واجر مسألت می کنم .
,
 
,
علی لاریجانی 
,
رییس مجلس شورای اسلامی
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه