اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف زنجان خبرداد؛

عرضه لباس ایرانی به نام خارجی در زنجان

عرضه لباس ایرانی به نام خارجی در زنجان
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به تخلفات برخی واحدهای تولیدی،گفت: این واحدها لباس ایرانی به نام لباس خارجی عرضه می‎کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اتحادیه لباس فروشان عرضه لباس‎های نامتعارف را در مغازه‎های زنجان ممنوع کرده است و با واحدهایی که اقدام به ارائه مانتوهای جلوباز و شیشه ای می کنند برخورد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی با بیان اینکه این نوع لباس ها بیشتر در مراکز عمده تولیدی در تهران تولید و در شهرستان ها عرضه می شود، تصریح کرد: برخوردهای لازم با عرضه کنندگان انجام می شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به تخلفات برخی واحدهای تولیدی و عرضه لباس ایرانی به نام لباس خارجی،گفت: در صورت مشاهده و در بازرسی ها به این موارد رسیدگی می شود.
,
 
,
حیدری با بیان اینکه دستگاه های ذیربط تذکرات لازم را به این موضوع می دهند، افزود: در این وضعیت اقتصادی گاهی تولید کنندگان نیز درصدد دریافت سود بیشتری هستند.
,
 
,
وی عرضه لباس های نامتعارف در فضای مجازی را یکی دیگر از مشکلات عنوان کرد و گفت: فضای مجازی بدون هیچ گونه نظارتی به حال خود رها شده است و باید تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه در فضای اینستاگرام بیشترین تبلیغات لباس های غیر متعارف دیده می شود، بیان داشت: هیچ گونه نظارتی بر این فضا وجود ندارد و تولید کنندگان پوشاک نامتعارف به شدت در این فضا فعال هستند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: لباس های نامتعارف با فرهنگ بومی کشور همخوانی ندارد و موجب کم رنگ شدن ارزش ها در جامعه می شود.
,
 
,
این مسئول در زمینه عرضه لباس در منازل مسکونی نیز گفت: این نوع البسه به صورت چمدانی و بیشتر از کشور ترکیه، کیش و قشم در زنجان عرضه می شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با بیان اینکه برخی بانوان زنجانی در این حوزه فعال هستند، افزود: این افراد با مسافرت های کوتاه مدت لباس تهیه کرده و در منزل به صورت جزئی به فروش می رسانند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه