اخبار داغ

پدر شهید هیئت بزرگیان به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید هیئت بزرگیان به فرزند شهیدش پیوست
پدر شهید والامقام هیِئت بزرگیان مجنده دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،شادروان حاج « اژدر بزرگیان مجنده » پدر گرانقدر شهید والامقام « هیِئت بزرگیان مچنده» تحت پوشش اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردبیل دار فانی را وداع گفت.
مدیرکل و رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان ، رئیس و جمعی از همکاران اداره بنیاد شهرستان اردبیل همراه با جمع کثیری از مقامات نظامی و اداری ، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم قدرشناس با حضور در مراسم تشییع و تدفین ، مجلس شب دفن و ساعت 30/14 پنج شنبه 24 مرداد 98 با شرکت در مجلس ترحیم برگزار شده در مسجد حضرت ابوالقضل شهرک شهید رجایی با خانواده داغدار اظهار همدردی کردند.
بسیجی شهید هیِئت بزرگیان مجنده سال 1346 در روستای مجنده از توابع شهرستان اردبیل چشم به جهان گشود و برای دفاع از  حریم ولایت و حفظ کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی بصورت داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل شتافت و در هفتم اسفند 1362 ذز عملیات افتخار آفرین خیبر منطقه عملیاتی جزیره مجنون به خیل شهیدان مدافع عزت و سربلندی ملت پیوست . روحش شاد
همیشه دعا گوی رهبر انقلاب اسلامی خود باشید  
فرازی از وصیت نامه شهید گرانقدر هیِئت بزرگیان مجنده :« سلام بی کران بر روان پاک و مقدس شهیدان اسلام که با خون پاک خود درخت تنومند اسلام را که می رود تا جهانگیر شود آبیاری کردند . مردم با سرخی خون عزیزانشان کشور اسلامی ایران را گلگون ساختند و به تمام بشریت و به نسل آینده راه عزیز اسلام را نشان دادند .
 بر توطئه های منافقین گوش نکنید . همیشه دعا گوی رهبر انقلاب اسلامی خود باشید . اگر لازم باشد برادرانم به جبهه بیایند و سنگرهای شهدا را خالی نگذارند ».
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
, همیشه دعا گوی رهبر انقلاب اسلامی خود باشید  ,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه