اخبار داغ

دوپینگ ۷ وزنه بردار روس مثبت شد

دوپینگ ۷ وزنه بردار روس مثبت شد
هفت وزنه بردار روس دیگر به خاطر مثبت شدن آزمایش دوپینگ از طرف فدراسیون جهانی وزنه برداری وقتا محروم و فعالیت‌های آنها تعلیق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی که هفته گذشته فدراسیون جهانی وزنه برداری طبق گزارش‌های مک لارن و آزمایشگاه مسکو، پنج وزنه بردار روس را به صورت موقت تعلیق کرد، امروز (شنبه) فدراسیون جهانی اعلام کرد که ۷ وزنه بردار روس دیگر نیز به همین خاطر با محرومیت روبرو شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
از جمله افرادی که به تازگی با محرومیت روبرو شدند، دیمتری لاپیکوف است که در دسته منهای ۱۰۵ کیلوگرم در المپیک ۲۰۰۸ به مدال برنز رسید و البته چندی پیش نیز از طرف کمیته بین‌المللی المپیک محروم شد. 
,
 
,
نادزدا اوستوکینا، وزنه بردار ۷۵ کیلوگرم زنان روسیه و دارنده ۳ طلای جهانی نیز در این محرومیان جدید روس‌ها در این رشته ورزشی است.
,
 
,
آدام مالیگوف، قهرمان ۹۴ کیلوگرم بازی‌های اروپایی، ماکسیم شیکو و یولیا کونولاویا، ماگمد آبوئف و چنگیز مونوشکوف دیگر وزنه بردارهایی بودند که در این فهرست حضور دارند. 
,
 
,
این هفت وزنه بردار روس تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت در زمینه رشته‌های ورزشی خود محروم شدند.
,
 
,
فدراسیون جهانی وزنه برداری اعلام کرده است که به شدت با ورزشکارانی که قوانین ضد دوپینگ این نهاد را زیر سوال می‌برند، برخورد می‌کند. انتظار می‌رود در روزهای باقی مانده نیز بار دیگر، با ورزشکارانی که آزمایش آنها در این رشته ورزشی مثبت شده برخورد شود.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه