اخبار داغ

مدیر فرودگاه زنجان:

علت تاخیر دومین پرواز حجاج زنجانی بی‌برنامگی دولت عربستان است

علت تاخیر دومین پرواز حجاج زنجانی بی‌برنامگی دولت عربستان است
مدیر فرودگاه زنجان در مورد علت تاخیر دومین پرواز مدینه- زنجان گفت: علت تاخیر دومین پرواز حجاج زنجانی بی‌برنامگی دولت عربستان بوده و هواپیمای زنجان تا دقایقی دیگر از فرودگاه مدینه پرواز می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌ بازگشت حجاج زنجانی اظهار کرد: نخستین پرواز روز گذشته در ساعت 14:05 از مدینه به زنجان انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در مورد تاخیر دومین پرواز که قرار بود هواپیما در ساعت 00:40 در فرودگاه زنجان به زمین بنشیند متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی از طرف دولت عربستان با تاخیر انجام شده است.

,

مدیر فرودگاه زنجان عنوان کرد: دلیل این تاخیر را شلوغی‌هایی که در فرودگاه‌های عربستان و ناهماهنگی‌هایی که وجود داشته و همچنین به دلیل مشکل انتقال حجاج از مکه به مدینه اعلام می‌کنند که این کار منجر به تاخیر پرواز حجاج زنجانی شده است.

,

وی با اشاره به اینکه با ارتباطی که داشتیم در حال حاضر این مشکل رفع شده است افزود: تا دقایقی دیگر پرواز حجاج زنجانی از سمت مدینه به زنجان انجام می‌شود.

,

قاسمی عنوان کرد: روز یکشنبه نیز حجاج زنجانی با سه پرواز از مدینه به زنجان انجام خواهد شد و براساس پیش‌بینی‌های شرکت هواپیمایی تاخیری در پروازها نخواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه این تاخیر تنها برای فرودگاه زنجان نبود و پروازهای ساری و یزد نیز با تاخیر مواجه شده است افزود: عدم هماهنگی از سوی دولت عربستان و احتمال کارشکنی‌هایی که بوده باعث این تاخیر شده است.

,

مدیر فرودگاه زنجان در مورد پروازهای امسال حجاج از فرودگاه زنجان خاطر نشان کرد: امسال در حد توان امکاناتی که داشتیم آماده کردیم و نیروهای عملیاتی و همکاری خوب سایر دستگاه‌ها باعث شد هیچ مشکلی در پروازهای ایجاد نشود.

,

وی ابراز کرد: هواپیمای زنجان در زمان مقرر شده و با برنامه از شب گذشته در فرودگاه مدینه به زمین نشسته و منتظر مسافران بوده تا کار انتقال حجاج از مکه به مدینه انجام شود.

,

قاسمی گفت: در پرواز‌های امسال از سمت ایران هیچ مشکلی نبوده و پرواز سر ساعت و با برنامه انجام شده و دلیل این تاخیر نیز به دلیل مشکلی انتقال حجاج بود که مطرح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه