اخبار داغ

پاتک مخالفان استاندار به شورای اصلاح‌طلبان؛

معاون سیاسی استاندار سابق، رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان آذربایجان‌غربی شد/ تعمیق شکاف میان احزاب اصلاح‌طلب

معاون سیاسی استاندار سابق، رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان آذربایجان‌غربی شد/ تعمیق شکاف میان احزاب اصلاح‌طلب
طی روزهای گذشته و با برگزاری انتخابات داخلی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار سابق آذربایجان‌غربی به عنوان رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان انتخاب شد تا نشانه دیگری از اختلافات میان این طیف رونمایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، طی روزهای گذشته و با حضور رابط شورای عالی اصلا‌ح‌طلبان کشور، جلسه‌ای میان اعضای این شورا در آذربایجان‌غربی برگزار و در آن نسبت به برگزاری انتخابات و تعیین اعضای هیات رئیسه شورای اصلاح‌طلبان استان اقدام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در نتیجه این انتخابات و بر اساس آرای افراد حاضر در جلسه، «علیرضا رادفر» به عنوان رئیس، «علی اکبر عسکری» نایب رئیس اول، «محمد اکبریان» نایب رئیس دوم، «فریده قاسمی» دبیر اول و «نادر علیزاده» دبیر دوم شورای اصلاح طلبان آذربایجان غربی انتخاب شدند.

,

آنچه در این میان مهم و جالب توجه است، غیبت پررنگ برخی احزاب اصلاح‌طلب در جلسه انتخاب هیات رئیسه بوده که گویا بدلیل ضعف موجود در عملکرد شورا و نیز مخالفت با رابط شورای کشوری بوده است.

,

احزابی نظیر اتحاد ملت، کارگزاران سازندگی و انجمن اسلامی معلمان آذربایجان‌غربی جزو غایبان جلسه انتخابات بوده‌اند که همین نشان دهنده شکاف موجود میان اصلاح‌طلبان و البته اختلافات پیش‌روی این طیف در استان است.

,

علاوه بر این، انتخاب رادفر به‌عنوان رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان این احتمال را افزایش می‌دهد که در آینده شکاف و اختلافات موجود میان اعضای شورا با احزاب نزدیک به دولت و نیز تیم استاندار آذربایجان‌غربی افزایش یابد.

,

رادفر در دولت اول روحانی، معاون سیاسی ـ امنیتی «قربانعلی سعادت» استاندار آذربایجان غربی بود که پس از روی کار آمدن دولت دوازدهم و تغییر استاندار، به دلیل اختلافات موجود با «محمدمهدی شهریاری» از ساختمان استانداری خداحافظی کرد.

,

با توجه به وجود اختلافات میان رئیس جدید شورای اصلاح طلبان و تیم استاندار، به احتمال زیاد باید منتظر تشدید و تعمیق این اختلافات در آینده باشیم.

,

در خوشبینانه ترین حالت نیز باید در انتظار اختلاف لیست معرفی شده از سوی ۲ تیم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که با حضور کم‌رنگ و استقبال نامناسب احزاب از انتخابات درون‌ساختاری، چنین احتمالاتی قوت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه