اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

ناهنجاری‌هایی که سلبریتی‌ها به جامعه تزریق کردند/ حیوانات را به فرزندی بپذیرید تا "روشنفکر" شوید!

ناهنجاری‌هایی که سلبریتی‌ها به جامعه تزریق کردند/ حیوانات را به فرزندی بپذیرید تا "روشنفکر" شوید!
در لابلای زندگی اکثر افراد اگر کنکاش کنیم قطعا چیزهایی پیدا می شود که ممکن است برای دیگران عجیب و غیرقابل درک باشد اما در مورد هنرمندان و یا افراد شناخته شده این نکته بیشتر صدق می کند چرا که به دلیل شهرت و محبوبیتشان بیشتر زیر ذره بین قرار دارند و باید مراقب رفتارهای خود باشند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبک و سیاق زندگی سلبریتی ها به دلیل جذاب بودن برای مردم، مورد رصد بوده و هست؛ در لابلای زندگی اکثر افراد اگر کنکاش کنیم قطعا چیزهایی پیدا می شود که ممکن است برای دیگران عجیب و غیرقابل درک باشد اما در مورد هنرمندان و یا افراد شناخته شده این نکته بیشتر صدق می کند چرا که به دلیل شهرت و محبوبیتشان بیشتر زیر ذره بین قرار دارند و باید مراقب رفتارهای خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مردم دیگر مانند گذشته به ریز و درشت رفتار سلبریتی ها توجه نمی کنند اما جالب است که خود آنها گاها کاری می کنند که تا مدت ها سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی شوند.

,

بزرگمهر حسین پور کارتونیست ایرانی که گربه خانگی اش را از دست می دهد در اینستاگرام پستی می گذارد که خبر فوت گربه اش را منتشر می کند و چنان وداع نامه ای برای گربه اش می نویسد که گویی فرزند یا یکی از اعضای خانواده اش را از دست داده است.

,

 

,

مرگ گربه بزرگمهر حسین پور و همدردی بازیگران (+عکس)

, مرگ گربه بزرگمهر حسین پور و همدردی بازیگران (+عکس),

پیش از این در اتفاقی غیرمتعارف هانیه توسلی با انتشار عکس گربه‌اش نوشت: بخواب مامان جان. بخواب تنها دلخوشیم. بخواب شیرین عسلم. منو ببخش. دیگه آرزویى ندارم. دیگه هیچى نمى خوام از خدا. دیگه بى‌حس شدم. دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت. همین.

, هانیه توسلی, . , دیگه تموم شدم. فقط منتظرم که زودتر بیام پیشت, . , .,

, ,

اما اتفاق جالب تر، واکنش دیگر هنرمندان به این موضوع است، آنهایی که زیر پست این افراد "گربه مرده" می آیند و با آنها همدردی می کنند، چنان از داغ عزیز مردن حرف می زنند که خواننده مطلب تا زمانی که عکس گربه و اشاره به او را نبیند نمی تواند تشخیص دهد که در مورد یک حیوان حرف می زنند.

,

 

,

, ,

فرهاد آییش در برنامه من و شما در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌وقت بچه دار نشده گفت: من گربه دارم و بچه ندارم!

, من گربه دارم و بچه ندارم! ,

این که بین انسان و حیوان فرق نمی گذارند، این که یک حیوان را فرزند خود خطاب می کنند، مصداق بارز توهین به همنوعان خودف یعنی انسان ها است اما این سلبریتی های روشنفکرنما با افتخار تمام دست به این کار می زنند و هر کس هم که به آنها در این مورد نقدی داشته باشد می گویند که شما حیوان آزار هستید.

,

 

,

, ,

یکی گربه اش می میرد دنیا برایش به آخر می رسد و دیگر آرزویی ندارد و از خدا می خواهد که بعد از مرگش کنار گربه اش باشد، دیگری برای گربه اش به گفته خودش زن می گیرد، آن یکی بچه دار نمی شود دلیلش را داشتن گربه اعلام می کند و... این وضعیت فرهنگ و هنر ایران شده است.

,

این نکته بیشتر برای مردم محرز شده است که چنین افرادی نمی توانند الگوهای مناسبی برای فرزندانشان باشند در نتیجه باید مراقب بود که این رفتارهای ناهنجار از جانب چنین سلبریتی هایی پیش از کنترل والدین در سطح جامعه به فرزندانشان سرایت نکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه