اخبار داغ

گردشگران آبشار یاسوج مطرح کردند:

ادامه گران فروشی اجناس در آبشار یاسوج/ افزایش تعداد سکو ها جهت نشستن گردشگران

ادامه گران فروشی اجناس در آبشار یاسوج/ افزایش تعداد سکو ها جهت نشستن گردشگران
آبشار یاسوج به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان هرساله پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است، و فصل تابستان بر حجم گردشگران اضافه می شود که باید امکانات مناسب در آن مکان پیش بینی و قرار داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس؛  آبشار یاسوج به دلیل جاذبه های گردشگری فراوان هرساله پذیرای مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است، و  در فصل تابستان بر حجم گردشگران اضافه می شود که باید امکانات مناسب در آن مکان پیش بینی و قرار داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,

یکی از موضوعاتی که در مناطق گردشگری باید دیده شود، توجه به امکانات و زیر ساخت ها برای استفاده بهتر گردشگران است.

,

 

,

در همین خصوص مسافرن در آبشار یاسوج پیرامون امکانات رفاهی و کمبودها در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری موضوعاتی را مطرح کردند که شرح آن در زیر آمده است:

,

 

,

یکی از مسافران  که از شهرستان دیلم و استان بوشهر، آبشار یاسوج را انتخاب کرده بود، گفت: آبشار یاسوج هوای خوب و زیبایی دارد، اما مشکلاتی که در این منطقه وجود داد را می توان به نظافت این محیط طبیعی و همچنین ایجاد سکوهای بیشتر جهت نشستن مسافران اشاره کرد.

,
, ,
 
,

از دیگر هموطنان هرمزگانی  بیان کرد: در سطح شهر برای اینکه آبشار یاسوج را پیدا کنم با مشکل زیادی برخورد کردم، دلیل آن نبود تابلوهای راهنما که به اندازه کافی نیست، از طرفی تردد خودرو ها در این مکان نظم خاصی ندارد و ترافیک به وجود آمده و علت آن نبود افرادی جهت راهنمایی خودروها است.

,
 
,
, ,
 
,

وی افزود: در روزهای تعطیل شهرداری از مکان آبشار بازدید دارند، اما  حجم شلوغی و گردشگری  در این مکان نیاز است دائما توسط مسوولان بازدید و مشکلات بررسی شود.

,

 

,

 از هموطنان شیرازی افزود: وضعیت قیمت ها در مغازه های عرضه کننده مواد غذایی مناسب نیست و با  قیمت های بالا محصولات به فروش می رسد که نیاز است مسوولان در این رابطه اقدامی داشته و نظارتی کنند، از دیگر مشکلات آبشار نبود وضعیت مناسب در سرویس های بهداشتی است که نیاز به نظافت و تمیزی همیشگی دارد.

,

 

,
, ,
 
,

یکی دیگر از گردشگران گفت: سکوی مناسب برای نشستن نیست و همین موضوع سبب شد که بنده به سختی بتوانم مکان مناسب جهت نشستن پیدا کنم، از دیگر مشکلات این مکان  خرابی برخی از سرویس های بهداشتی است که نیاز به تعمیر دارد.

,

 

,
, ,
 
,

از هموطنان خوزستانی بیان کرد: از امکانات ، طبیعت و فضای آبشار راضی هستم اما موضوع قیمت بالای اجناس اگر بر روی آنها نظارتی صورت گیرد، بر رضایت مسافران افزوده می شود.

,

 

,
, ,
 
,
 
,

از دیگر هموطنان بیان کرد: در آبشار یاسوج باید مسافران و هموطنان خودروهای خود را در صف های منظم پارک کنند، که شرایط برای پارک دیگر خودروها فراهم باشد.

,

 

,
,
, ,

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در آبشار یاسوج وجود دارد، لوله های است که در کنار سرچشمه آبشار افراد بر روی آنها پیاده روی میکنند تا به نزدیکی این جاذبه طبیعی برسند و برای افراد ایجاد خطر می کند و باید از طریق حفاظ یا محل عبور مخصوص این مشکل برطرف شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه