اخبار داغ

معاون محرومیت‌زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین:

حضور ۸گروه جهادی در مناطق محروم روستایی/۱۱کاروان اردوهای دانش‌آموزی به مشهد اعزام می‌شوند

حضور ۸گروه جهادی در مناطق محروم روستایی/۱۱کاروان اردوهای دانش‌آموزی به مشهد اعزام می‌شوند
معاون محرومیت‌زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین گفت: با همکاری کانون‌های جوانان، تبلیغات آستان قدس رضوی استان و ستاد اقامه نماز استان قزوین ۱۱ کاروان اردوهای دانش‌آموزی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن‌علی نوروزی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ درباره‌ی برنامه‌های دهه ولایت و امامت دفترنمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین اظهار کرد: نمایندگی آستان قدس در نظر دارد طبق توافق انجام شده بین کانون‌ها و کمیته‌ی امداد هریک با قربانی کردن یک گوسفند در عید قربان و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و خانواده‌های محروم در اجرای طرح دهه‌ی امامت سهیم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: اجرای طرح تهیه و توزیع 10هزار پرس غذا بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان و به طور میانگین هرشب 1000پرس اطعام رضوی، توسط کانون‌های خادمیاری با همکاری و مشارکت خیرین از دیگر فعالیت‌های نمایندگی استان قدس رضوی به شمار می‌رود.

,

مسئول دفتر و معاون محرومیت زدایی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قزوین اذعان کرد: پرداخت 90 فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ 3 تا 5 میلیون تومان برای تامین جهیزیه به زوج‌های خانواده‌های محروم و نیازمند در ایام دهه امامت امیرالمومنین(ع) انجام می‌شود.

,

دایرکردن غرفه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در هادی‌آباد 

, دایرکردن غرفه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در هادی‌آباد ,

این مسئول ابراز کرد: برگزاری جشن عید غدیر در مناطق محروم شهر قزوین از جمله محله‌ی هادی آباد و باغ نشاط با همکاری کانون‌های خادمیاری‌، بسیج و مساجد محل، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی همراه با توزیع اطعام در بین شرکت کنندگان و خانواده‌های نیازمند این مناطق و اعزام 8 گروه جهادی به مناطق محروم روستایی در سطح استان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها و حاشیه شهرهای بزرگ از دیگر برنامه‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین است.

,

وی ادامه داد: دایر کردن غرفه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در محلات هادی‌آباد و باغ نشاط با شناسایی افراد بدسرپرست و بی سرپرست و توانمند سازی آن‌ها درطی مدت سه ماه با همکاری مرکز اشتغال و کارآفرینی آیلار و شهرداری اقبالیه انجام می‌شود.

,

نوروزی بیان کرد: 11کاروان اردوهای دانش آموزی به مشهد مقدس با همکاری کانون‌های جوانان، تبلیغات آستان قدس رضوی استان و با همکاری ستاد اقامه نماز استان قزوین در این ایام اعزام خواهد شد.

,

وی در پایان گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و آموزشی سبک زندگی رضوی بین زوج‌های جوان به صورت ماهانه تا یکسال ادامه خواهد داشت و دو کاروان ازاین زوجین به اردوی مشهد مقدس در30 مردادماه سال جاری اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه