اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

فضای مجازی گویای واقعیت میراث فرهنگی نیست

فضای مجازی گویای واقعیت میراث فرهنگی نیست
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: یکی از شاخص های توسعه نگاه به مواریث فرهنگی ملت ها محسوب می شود که فضای مجازی نمی تواند گویای واقعیت میراث فرهنگی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی رحمتی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مواریث فرهنگی از ارزش‎های هر منطقه است که جوامع محلی می‎توانند به آن افتخار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی یکی از شاخص‎های توسعه را نگاه به مواریث فرهنگی ملت‎ها عنوان کرد وافزود: چرا که داشتن گذشته پربار و فاخر می تواند آینده خوبی را ترسیم کند.

,

این مسئول بیان داشت: هنوز در شناسایی میراث فرهنگی مشکل داریم و جوامع محلی درگیر حفظ مواریث فرهنگی نیستند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان ادامه داد: گاهی ارائه اطلاعات بسیار سطحی در شبکه های اجتماعی به واسطه سرعت تبادل اطلاعات باعث قضاوت هایی در این حوزه می شود که گویی همه منتظرند اتفاقی بیفتد و اعلام نظر کرده و دفاع کنند.

,

رحمتی خاطرنشان کرد: گویا قرار نیست کسی قبل از اتفاق به فکر حفظ آن اثر باشد و این آفتی برای حوزه میراث فرهنگی محسوب می‎شود.

,

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری از مطلوب فاصله  داریم،بیان داشت: باید در باور مدیریت کلان و در برنامه های بالا دستی و فرودستی امر گردشگری اولویت باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه