اخبار داغ

مدیرکل صمت استان ایلام :

دره شهر قطب صنعتی استان ایلام می شود/ ممنوعیت واردات استیل کرد با ارز نیمایی

دره شهر قطب صنعتی استان ایلام می شود/ ممنوعیت واردات استیل کرد با ارز نیمایی
مدیرکل صمت استان ایلام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و برای حمایت از تولید هرگونه ورود این محصول با ارز نیمایی به کشور ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "یارالله نصیری"، مدیرکل صمت استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در دره شهر گفت: با توجه به شعار سال رهبر انقلاب بصورت مستمر جلسات اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار برای رفع موانع تولید در استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: خروجی این جلسات باعث شده بسیاری از واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال استان با رفع موانع ،فعالیت خود را از سر گیرند.

,

نصیری افزود: در همین راستا نیز ۲۲ واحد تولیدی دره شهر رفع مشکل شده و هم اکنون نیز فعالیت می کنند.

,

وی تصریح کرد: در بحث تسهیلات واحدهای صنفی آسیب دیده از سیل نیز با رایزنی انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای استان تخصیص یافته که کار پرداخت آن نیز بزودی انجام می گیرد.

,

نصیری یادآور شد: همچنین موضوع تداخل صنوف بعنوان یکی از مطالبات اصناف و یک تخلف تعزیری در دستور کار اداره صمت قرار گرفته و بزودی بازرسان به این موضوع ورود می کنند.

,

وی با بیان اینکه دره شهر در راه قطب صنعتی شدن است ،افزود: در همین راستا کارخانه بین المللی تولید مفتول تایر خودرو های سبک (استیل کرد) در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

,

نصیری تصریح کرد : این کارخانه علاوه بر اشتغالزایی خوب در شهرستان می تواند کشور را از واردات این محصول برای همیشه بی نیاز کند.

,

وی یاد آور شد: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده و برای حمایت از تولید هرگونه ورود این محصول با ارز نیمایی به کشور ممنوع است.

,

مدیر کل اداره صمت استان ایلام با تشکر از پیگیری های امام جمعه شهرستان دره شهر گفت: دفتر ائمه جمعه آخرین محل رجوع و امید سرمایه گذاران و اقشار بوده که قطعا پیگیری ها ، همدلی و انتقال مشکلات توسط این عزیزان به مسئولان می تواند گام مثبتی در راه رفع مشکلات باشد.

,

مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام خاطر نشان کرد: این اداره در راستا پیگیری و مطالبات مردم، سرمایه گذاران، اصناف و تولیدی ها از آغاز ساعت کاری تا پاسی از شب جوابگوی پرسش های این عزیزان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه