اخبار داغ

استاندار کرمان:

لزوم عمل به تعهدات داده شده توسط مدیران/ عبور از عقب ماندگی‌های استان با تلاش مضاعف مسئولان محقق می‌شود

لزوم عمل به تعهدات داده شده توسط مدیران/ عبور از عقب ماندگی‌های استان با تلاش مضاعف مسئولان محقق می‌شود
استاندار کرمان گفت: به‌ دلیل عقب‌ ماندگی‌ های استان، از مدیران درخواست داریم کار مضاعف انجام دهند بنابراین مدیران باید سرعت عمل‌ در کارها را افزایش داده و به تعهداتی که در جلسات داده می‌شود عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز در پنجمین شورای اداری استان کرمان ضمن گرامیداشت روز ‌آزادگان اظهار داشت: هفته آینده، آغاز هفته دولت و فرصتی برای آشناسایی با سبک و روش مدیریت شهدای این هفته است تا راه آن‌ها را ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مدیران گزارش اقدامات انجام شده در یک سال گذشته را به مردم ارائه دهند.

,

استاندار کرمان اولویت نخست استان را ایجاد اشتغال ذکر کرد و افزود: در سال گذشته 41 هزار و 700 فرصت شغلی در استان ایجاد شده است به‌ گونه‌ای که 156 میلیارد تومان تسهیلات با نرخ 4 درصد برای ایجاد اشتغال‌های خرد، خوداشتغالی و خانگی پرداخت شده است.

,

فدایی از کسب رتبه پنجم استان کرمان در فعال کردن و افزایش تولید در سطح کشور خبر داد و عنوان کرد: برای فعال کردن واحدهای نیمه فعال و تکمیل آن‌ها حدود 50 میلیارد تومان تسهیلات از محل تسهیلات اشتغال و 961 میلیارد تومان تسهیلات از محل رونق تولید و منابع بانکی پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه 97 میلیارد تومان از صندوق ملی برای طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است گفت: استان کرمان 56 درصد اعتبارات این بخش را جذب و رتبه نخست را کسب کرد.

,

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 پروژه فاضلاب در استا‌ن در حال اجرا است اذعان داشت: اقدامات مدیران استان خوب است اما به‌ دلیل عقب‌ ماندگی‌ های استان، از مدیران درخواست داریم کار مضاعف انجام دهند.

,

فدایی تاکید کرد: مدیران باید سرعت عمل‌ در کارها را افزایش داده و به تعهداتی که در جلسات داده می‌شود عمل کنند.

,

وی در خاتمه بیان داشت: طرح تحقیقاتی بررسی چگونگی سیر رسیدگی به درخواست ارباب رجوع در ادارات دولتی به‌ زودی‌ آغاز می‌شود و در اجرای این طرح، تعدادی از ادارات به عنوان نمونه انتخاب شده و در نهایت نتایج مطالعات آن‌ها تحلیل و ارائه می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه