اخبار داغ

ابوترابی فرد:

مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود/ آزادگان جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند

مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود/ آزادگان جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند
امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولین زندان های اروپایی و آمریکایی در بازدید از اردوگاه های اسراء از شور، نشاط، معنویت و خدمت به یکدیگر اسرای ایرانی شگفت زده شده بودند و در واقع آنها جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران امروز در همایش الماس های درخشان و آیین تجلیل از آزادگان استان مرکزی گفت: خداوند در قرآن کریم برای انسان هایی که دارای دو خصیصه ارزشمند هستند پاداش های بزرگی در نظر گرفته است که ایمان و استقامت دو خسیس ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

ابوترابی فرد اظهار کرد: انسان هایی که خداوند را به عنوان مربی انتخاب می کنند اینها تنها حلقه ارتباطی شان با خداوند پیامبر گرامی اسلام است و کسانی که پیامبر را به عنوان مربی انتخاب کردند تنها حلقه ارتباطی آن ولایت امیرالمؤمنین(ع) است چرا که ولایت علی بن ابی‌طالب(ع) همان ولایت رسول الله و الله است که این گام اول است.

,

وی ادامه داد: ولایت پذیری گام مهمی است ولی نهایی نیست بلکه ایستادگی و استقامت در ولایت گام دوم است و اگر فردی تا پایان عمر تحت ولایت و مربی خداوند و اولیای الهی باشد قطعاً گام دوم را با موفقیت طی کرده است.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن مهم است بیان کرد: در این شرایط کنونی این بسیار حائز اهمیت است و باید برای ما درس باشد چراکه معنای ایستادگی و مقاومت در این جمله نهفته است.

,

ابوترابی فرد اضافه کرد: اگر انسان راه را انتخاب کرد و در این راه استقامت نمود قطعاً مصداق بارز آیه قرآن است و بهشت دنیا و آخرت به این افراد وعده داده شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه  امروز تفسیر واقعی آیات مقاومت، آزادگان سرافراز ایران اسلامی هستند که کارشان بسیار ارزشمند بود گفت: ایما و صبر در برابر شکنجه های رژیم بعثی و شرایط سخت اردوگاه های عراق کار رزمندگان را بسیار ارزشمند کرد و آنها را به الگویی تبدیل کرد که هنوز هم مورد تحسین ملت های منطقه و حتی دنیا قرار دارند.

,

آزادگان جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند

, آزادگان جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند, آزادگان جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند,

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مسئولین زندان های اروپایی و آمریکایی در بازدید از اردوگاه های اسراء از شور، نشاط، معنویت و خدمت به یکدیگر اسرای ایرانی شگفت زده شده بودند و در واقع آنها جهنم صدام را به دانشگاه معنویت تبدیل کرده بودند.

,

ابوترابی فرد اظهار کرد: مسئولین صلیب سرخ بارها می گفتند اسرای ایرانی همه ارزش های اسلام و در واقع یک جمهوری اسلامی به معنای واقعی را در اردوگاه ها پیاده کردند.

,

وی با اشاره به اینکه آزادگان اردوگاه های وحشتناک صدام را نماد خدمت گذاری به یکدیگر و حتی مأمورین عراقی تبدیل کرد بودند افزود: آزار برای رزمندگان اسلام نماد وحدت، انسجام، یکدلی و خدمت بود و اسراء با هر قومیتی در یک جبهه واحد قرار داشتند که نتیجه آن عزت، عظمت و اقتدار برای ایران اسلامی بود.

,

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: دشمن از آزادگان بسیاری هراس داشت چراکه ایمان و استقامت رزمندگان و اسراء همه را دگرگون کرده بود.

,

مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود

, مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود, مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود,

ابوترابی فرد با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران اگر می خواهند عزت و استقلالشان بیشتر شود باید راه آزادگان را ادامه دهند گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی با عقلانیت استقامت و ایمان حل می شود و می توانیم بسیاری از آسیب های اجتماعی را با تقویت ایمان و عمل صالح حل کنیم.

,

وی ادامه داد: الماس درخشان که تعبیر مقام معظم رهبری برای آزادگان به کار می برند بر اثر مجاهدت های آزادگان به دست آمده و این باید برای همه ما الگو باشد و آنها را سرمشق خود قرار دهیم.

,

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: بدون تردید یکی از پرشورترین و با نشاط ترین روزهای چله اول انقلاب اسلامی استقبال گرم ملت از آزادگان سرافراز بود که هر ساله باید آن را گرامی بداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه