اخبار داغ

یادداشت؛

رئیسی و امیدی که دوباره جان گرفت

رئیسی و امیدی که دوباره جان گرفت
دراین‌بین باگذشت تنها 6 ماه از حضور آیت‌الله رئیسی در رأس این قوه به نظر می‌آید مبارزه با فساد و رانت‌خواری شکل جدی‌تر و قاطعانه‌تری را به خود گرفته است که پیش از این سابقه نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فساد، رانت و بهره‌برداری شخصی از پست‌های دولتی موضوعی است که این روزها بیش از گذشته بر سر زبان‌ها افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همه‌چیز از یک تغییر شروع شد، تغییری که رأس قوه قضائیه را شامل شد و بعد از پایان کار دو دوره ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی بر مسند قوه قضائیه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با حکم رهبری ریاست این قوه را در دست گرفت.

,

رئیسی در حالی بر مسند این قوه تکیه زد که‌موجی از ناامیدی در بین مردم در خصوص مبارزه بارانت و فساد کشور را فراگرفته بود و همگان انتظار اقدامی انقلابی را از وی داشتند.

,

نظرسنجی‌های میدانی نیز خود گواه این مهم بود که نه‌تنها اکثر قریب به‌اتفاق به مردم، انقلاب و نظام را دوست دارند و به آن وفادار هستند اما درزمینهٔ مبارزه با فساد گله‌دارند و خواهان برخورد جدی با مفسدان در هر پست و مقامی هستند.

,

البته مردم پیش‌ازاین هم در راهپیمایی‌های مختلف ازجمله راهپیمایی روز قدس امسال نشان دادند که همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند اما انتظارات به‌حق خود را نیز دارند.

,

دراین‌بین باگذشت تنها 6 ماه از حضور آیت‌الله رئیسی در رأس این قوه به نظر می‌آید مبارزه با فساد و رانت‌خواری شکل جدی‌تر و قاطعانه‌تری را به خود گرفته است به‌طوری‌که هیچ فردی دیگر حاشیه امن ندارد و برخورد با دانه‌درشت‌ها نه‌تنها با جدیت بلکه در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد اقدامی که بار دیگر شادی را در دل دلسوزان نظام و مردم متدین ایجاد کرده است.

,

برخورد با مفسدان به حدی بوده است که این روزها حتی منتقدین رئیسی نیز لب به اعتراف گشوده و در برابر فساد ستیزی این مجاهد انقلابی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

,

در هفته‌های اخیر افرادی دستگیر و روانه زندان شده‌اند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اقدام علیه آن‌ها تابو بوده و هرگز به خود نمی‌دیدند که روزگاری باید در برابر قانون و عدل پاسخگو بوده و روانه زندان شوند.

,

درواقع اقدامات اخیر قوه قضائیه موجب شده است که امید مردم به‌نظام و بالاتر از آن اجرای عدالت بیش‌ازپیش شود و انقلابی که با خون هزاران شهید برای مبارزه بابی عدالتی بنیان نهاده شده در مسیر صحیحی گام بردارد.

,

البته نباید از این مهم هم غافل شویم که این‌گونه اقدامات ضربتی و انقلابی می‌تواند حاشیه امنی که برخی مدیران برای خود ایجاد کرده‌اند را از بین ببرد و علاوه بر این راه را برای برخی از مدیرانی که فساد آن‌ها را وسوسه می‌کند، ببندد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه