اخبار داغ

سوژه مردمی؛

گلایه مردم روستای "کوشک" دهدشت از وضعیت ارتباطی تلفن همراه

گلایه مردم روستای "کوشک" دهدشت از وضعیت ارتباطی تلفن همراه
روستای کوشک در فاصله 8کیلومتری شهر دهدشت قرارگرفته است که مشکلات یاید در حوزه ارتباطی به خصوص تلفن همراه اول و اینترنت آن دارد که این موضوع نیز باعث گلایه مندی روستانشینان نیز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، این روزها توسعه ارتباطی از مهمترین راه‎های رسیدن به پیشرفت و تعالی در جامعه است که نقش ارتباطات در این حوزه بسیار حائز اهمیت است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

توسعه بخش ارتباطات تلفن همراه و اینترنت روستاها از جمله مواردی است که نقش بسزایی در کاهش مشکلات مردم به خصوص در حجم مراجعات روزانه به شهرها و ادارات دارد که بیشتر نیز مورد توجه مردم است.

,

روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کوهستانی بودن و عدم پوشش سراسری شبکه های ارتباطی از جمله دکل های ایرانسل و همراه اول دارای مشکلات زیادی هستند که این عدم پوشش 100درصدی باعث افزایش مشکلات مردم شده است.

,

روستای کوشک در فاصله هشت کلیومتری شهر دهدشت در شهرستان کهگیلویه واقع شده است که به دلیل عدم پوشش کامل شبکه تلفن همراه و ضعف در برقراری اینترنت این اپراتور جوانان این روستا ناچار هستند از اپراتور ایرانسل استفاده کنند که با توجه به گستردگی استفاده مردم از همراه اول لازم است به  این مهم در این روستا توجه جدی شود.

,

مشکلات تلفن همراه و سایر اپراتورها در بیشتر روستاهای این استان دارای مشکلات اساسی هستند که نیازمند عزم راسخ مسئولان مخابرات استان برای پوشش 100درصدی تلفن همراه و اینترنت هستند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه