اخبار داغ

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

قیمت مسکن در استان زنجان واقعی نیست/ ارائه تسهیلات به بافت‌های فرسوده از اولویت‌های بانک مسکن است

قیمت مسکن در استان زنجان واقعی نیست/ ارائه تسهیلات به بافت‌های فرسوده از اولویت‌های بانک مسکن است
مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به قیمت بازار مسکن در استان زنجان گفت: قیمت مسکن در استان زنجان واقعی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلمان داشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به علت افزایش قیمت مسکن در استان زنجان اظهار کرد: فکر می‌کنم دلیل اصلی افزایش قیمت مسکن در استان زنجان دلال بازی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه مطمئن باشید در استان زنجان مسکن به اندازی کافی وجود دارد اظهار کرد: واحد‌های زیادی در سطح استان وجود دارد که خالی است.

,

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه قیمت‌ مسکن در استان زنجان حبابی است تصریح کرد: در این حوزه دلال بازی وجود دارد که به دلیل دست به دست شدن قیمت‌ها روند صعودی پیدا کرده و به نظر بنده نیز این قیمت‌ها واقعی نیست.

,

وی عنوان کرد: با این شرایط مسکن عملا قدرت خرید مردم پایین می‌آید و اگر این موضوع تداوم داشته باشد رکود در جامعه حاکم می‌شود.

,

داشاد با اشاره به اینکه انتظار داریم این قیمت‌ها پایین بیاید و قیمت واحدهای مسکونی خیلی بیشتر از قیمت تمام شده واحدها است افزود: این قیمت واقعی نیست و حبابی بوده و امیدواریم این قیمت‌ها به واقعی برگردند.

,

وی با اشاره به اینکه بانک مسکن به خاطر رسالتی که دارد در راستای سیاست‌های دولت حرکت می‌کند و تابع سیاست‌های دولت است.

,

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی بانک مسکن در سالجاری پرداخت تسهیلات در بافت‌های فرسوده و واحدهای ناکارآمد شهری است.

,

وی عنوان کرد: برای افرادی که در این حوزه از طرف راه و شهری معرفی می‌شوند توسط بانک مسکن پذیرش می‌شوند و بدون محدودیت تا پایان شهریورماه همه معرفی شدگان را پذیرش خواهیم کرد.

,

داشاد عنوان کرد: بانک مسکن به خاطر ماهیت تخصصی خود در بخش روستایی نیز فعالیت دارد و سال گذشته 280 واحد سهمیه داشتیم که 273 واحد در مجموعه 68 میلیارد ریال پرداخت شده است.

,

وی عنوان کرد: برای امسال 500 واحد برای استان زنجان سهمیه برای مسکن روستایی در نظر گرفته شده و اخیرا ابلاغ شده و از ابتدای امسال تاکنون نیز 60 واحد با مبلغ 24 میلیارد ریال پرداختی داشتیم.

,

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به عملکرد بانک مسکن گفت: بانک مسکن بانک توسعه ای و تخصصی است و عملکردش با بانک تجاری فرق می‌کند.

,

وی افزود: بیش از یک سوم واحدهای سطح کشور از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند و بزرگترین تسهیلات شبکه بانکی در استان زنجان متعلق به بانک مسکن است.

,

داشاد افزود: نرخ سود تسهیلات صندوق مسکن یکم بانک مسکن زیر ۱۰ درصد بوده و تابع سیاست‌های دولت است.

,

وی همچنین گفت سود تسهیلات صندوق مسکن یکم برای خانه اولی‌ها در بافت فرسوده با هدف جذب مردم به این بخش، ۶ درصد است.

,

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان افزود: سهمیه تسهیلات خوداشتغالی در سال سال جاری  ۲۴ میلیارد ریال برای کمیته امداد و بهزیستی و ۵ میلیارد ریال نیز به فرزندان ایثارگر است که با معرفی نهادهای ذیربط پرداخت خواهد شد.

,

وی همچنین جمع تسهیلات پرداختی بخش مسکن در سال ۹۷ را بیش از 2 هزار میلیارد ریال و مجموع پرداختی های ۴ ماهه گذشته سال ۹۸ را ۸۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه