اخبار داغ

دومینوی نابودی پایگاه‌های تروریست‌ها در جنوب ادلب

دومینوی نابودی پایگاه‌های تروریست‌ها در جنوب ادلب
ارتش سوریه با تشدید آتش و عملیات علیه مواضع تروریست‌ها در جنوب ادلب توانسته است حلقه محاصره آنها را تنگ‌تر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارتش سوریه با متمرکز کردن عملیات پاکسازی در استان «ادلب» تلاش دارد تا روند پیشروی‌های خود را در این استان کامل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نیروهای سوری به دنبال این هستند تا مناطق تحت اشغال بقایای تروریست‎ها را به صورت سراسری پاکسازی کنند.
,
بیشتر بخوانید:
,
ارتش سوریه به «مثلث مرگ» رسید
,
به گزارش رسانه‌های سوری، هواپیماهای ارتش سوریه با تشدید عملیات علیه مواضع تروریست‌ها حلقه محاصره را برای آنها تنگ‌تر کرده‎اند.
,
 
,
همچنین یگان هوایی ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در شهر «معره النعمان» و «الدیر الشرقی» در جنوب استان ادلب را در هم کوبید. درگیری‌ها در منطقه الدیر الشرقی با شدت در جریان است.
,
 
,
پایگاه‌های تروریست‌ها در «حضرین»، «تل مناس»، «معره حرمه» و «الشیخ المصطفی» نیز از دیگر اهداف جنگنده‌های ارتش سوریه هستند.
,
 
,
ارتش سوریه که در پی بازپس گیری مناطق اطراف شهر راهبردی «خان شیخون» به دروازه‌های این شهر رسیده، مواضع تروریست‌ها را در خان شیخون، «التمانعه» و «حیش» هدف قرار داده است.
,
 
,
از سوی دیگر تروریست‌ها از نیمه شب گذشته در حومه استان «حلب» با تسلیحات سنگین و نیمه سنگین به تبادل آتش پرداخته‎اند. این درگیری‌ها در جبهه «الشیخ عیسی» و غرب شهر «مارع» در حومه حلب در جریان است.
,
 
,
ارتش سوریه در هفته‌های اخیر موفق شد با انجام عملیات هماهنگ شمار زیادی از شهرها و روستاها را از وجود تروریست‌ها پاکسازی کند.
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه