اخبار داغ

نفتکش ایرانی منتظر کاپیتان جدید

نفتکش ایرانی منتظر کاپیتان جدید
در حالی که نفتکش ایرانی روز گذشته حرکت کمی را به ثبت رساند اما هم‌چنان در قلمروی سرزمینی جبل‌ طارق است. هر گونه تعلل در حرکت این نفتکش می‌تواند فرصتی تازه برای سوء‌استفاده آمریکایی‌ها فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تریبون ایندیا، روز گذشته شاهد آن بودیم که نفتکش گریس یک ایران  که حدود 5 هفته توسط نیروی دریایی انگلیس در سواحل جبل‌الطارق توقیف شده بود تغییر مکان داد اما مجددا در نزدیکی جبل‌الطارق متوقف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
جبل الطارق روز پنجشنبه مجوز لغو توقیف این نفتکش را صادر کرد اما آمریکا در دقیقه 90 تلاش کرد تا این نفتکش را همچنان در توقیف نگه دارد. 
,
 
,
در حال حاضر ناخدای گریس 1 از هدایت آن انصراف داده و نفتکش منتظر یک ناخدای جدید و تعدادی خدمه است تا بتواند حرکت خود را از سر گیرد.
,
 
,
روز گذشته نفتکش شروع به حرکت کرد و دود روشن شدن موتور از دودکش آن دیده شد. اما پس از مدتی متوقف شد و همچنان در سواحل جبل الطارق قرار دارد.
,
 
,
یک دادگاه آمریکایی روز گذشته دستور توقیف مجدد گریس یک همراه نفت درون آن و بالغ بر یک میلیون دلار پول نقد درون این کشتی را صادر کرده است.
,
 
,
به گزارش نورث وست هرالد هر گونه تاخیر در حرکت نفتکش گریس یک ایرانی که نام آن به آدریان دریا تغییر کرده است می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای آمریکا در راستای جلوگیری از حرکت آن فراهم کند.
,
 
,
کاپیتان کشتی که از هدایت آن انصراف داده است یک تبعه هندی است و قرار است یک کاپیتان ایرانی جایگزین وی شود.
,
 
,
به گفته وکیل نفتکش آدریان دریا این شناور حتی پیش از ضبط شدن نیاز به تعمیر داشته و یکی از دلایل توقف آن نیز نیاز این نفتکش به تعویض بعضی قطعات است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه