اخبار داغ

الحاق بالگرد و زیردریایی به نیروی دریایی ارتش

الحاق بالگرد و زیردریایی به نیروی دریایی ارتش
مراسم الحاق یک فروند ناو اطلاعاتی بهرگان، زیردریایی کلاس غدیر، یک فروند یدک‌کش اروند و یک فروند بالگرد AB212 به ناوگان نیروی دریایی ارتش توسط جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر دریادار تورج حسنی مقدم در این مراسم اظهار کرد: نیروی دریایی توانسته در اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در جهت قدرت سازی در منطقه به یکی از بازوهای نیروهای مسلح تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: تلاش‌ها برای رسیدن به هدف‌های دفاعی همچنان ادامه دارد و ما از تمام قدرت خود برای آبادانی بندر جاسک و نیروی دریایی که در این خطه و سواحل مستقر است استفاده می‌کنیم.
,
 
,
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: باید بدانیم تمام امنیت و آسایشی که داریم را مدیون شهدا هستیم و تمام این‌ها حول محور ولایت می‌چرخد.
,
 
,
امیر دریادار حسنی مقدم عنوان کرد: این الحاقیه که در راستای فرامین مقام معظم رهبری و در جهت ساختاربندی منطقه صورت گرفت، آمایش سرزمینی جدیدی را به وجود می‌آورد و از سمت‌وسوی تهدیدات و به لحاظ الزامات دفاعی بسیار مؤثر است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: راهبردی که امام راحل برای ما مشخص کردند مقاومت و حضور در صحنه است و این‌ها باعث پیروزی ما در 8 سال دفاع مقدس شد.
,
 
,
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: امروز نیز راهبردی که رهبر انقلاب برای ما ترسیم کرده، مقاومت فعالانه همراه با مؤلفه‌های بازدارندگی فعال است.
,
 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه