اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان:

یک ریال از کمک‌های مردمی صرف سیستم اداری نمی‌شود/ 195 میلیارد تومان درآمد مراکز نیکوکاری از ابتدای سال تاکنون

یک ریال از کمک‌های مردمی صرف سیستم اداری نمی‌شود/ 195 میلیارد تومان درآمد مراکز نیکوکاری از ابتدای سال تاکنون
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: یک ریال از وجوهات جمع‌آوری شده کمک‌های مردمی هزینه سیستم اداری کمیته امداد نمی‌شود و این کار شرعا، قانونا و عرفا هم جایز نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ظهر امروز در نشست هم اندیشی و گفتمان سازی، ضمن تبریک اعیاد ماه ذیحجه اظهار داشت: کمیته امداد یک مجموعه بزرگی است با یک بار سنگین و اگر همدلی همه آحاد جامعه مخصوصا اصحاب رسانه نباشد شاید بسیار ی از توفیقات را کسب نمی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی گفت: گروه هدف این سازمان بالای ۱۰۲ هزار خانواده که ۶۷ درصد آن را خانم‌های سرپرست خانوار که دارای مشکل هستند و مناطق محروم در بر می گیرد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال کار بسیار دشوار ی است که نیاز به همفکری و همراهی شما رسانه ها دارد.

,

صادقی همچنین به معضل سیستم بروکراسی اشاره کرد و گفت: ما سعی کردیم بروکراسی را برداریم و ساده ترین روش را پیاده نماییم ولی با این همه قانون بالادستی وجود دارد که نمی توانیم از آن عدول نماییم.

,

وی تصریح کرد: ما به دنبال آسان کردن و حذف نمودن دست اندازها هستیم و در کل به دنبال اتفاقات خوبی در استان کرمان هستیم که آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در پاسخ به یکی از خبرنگاران در رابطه با حذف صندوق های کمیته در سطح شهر عنوان کرد: اخیرا سعی شده تا این صندوق ها از سطوح شهرها جمع آوری شده و به جای آن از طریق فضای مجازی پرداخت صورت گیرد.

,

صادقی بیان داشت: موجودی‌های صندوق همیشه به طور شفاف به اطلاع مردم رسیده و حتی یک ریال از آن صرف سیستم اداری نشده است و این کار نه شرعا و نه قانونا مجاز نیست.

,

وی در پاسخ به خبرنگار در رابطه با اینکه پنل های خورشیدی پس از یکسال احتمال خرابی آن وجود دارد، اذعان داشت: همان طور که قبلا هم متذکر شدیم این پنل ها دارای گارانتی 15 ساله هستند و مردم از این بابت نگران نباشند.

,

مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان کرمان افزود: این سازمان در حوزه فرهنگی کارهای بسیاری از جمله اعزام 500 نفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات نموده است.

,

صادقی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در کرمان وجود دارد، ادامه داد: یک هزار گلخانه 1000 متری در جنوب استان راه اندازی شده و در اختیار خانوادته های تحت پوشش قرار گرفته است.

,

وی با بیان اینکه 134 مرکز نیکوکاری در شهر کرمان وجود دارد، عنوان کرد: نیازمندان از طریق مساجد محل توسط خیرین شناسایی و کمک رسانی می شوند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) درآمد پنج ماهه ابتدای سال جاری مراکز نیکوکاری را 195 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : تمامی وجوهات جمع آوری و ما بین نیازمندان توزیع شده است.

,

لازم به ذکر است در انتهای جلسه از خبرنگاران فعال عرصه رسانه تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه