اخبار داغ

محسنی اژه ای در رشت:

لزوم ورود جدی سازمان بازرسی به مسئله تغییر کاربری اراضی/ قبل از مردم باید به مسئولان متخلف معترض شویم

لزوم ورود جدی سازمان بازرسی به مسئله تغییر کاربری اراضی/ قبل از مردم باید به مسئولان متخلف معترض شویم
معاون اول قوه قضائیه، با بیان اینکه اگر دهیار، شهردار یا شورای شهر حق تغییر کاربری ندارد باید جلودار آنها شد گفت: قبل از اینکه متعرض مردم شویم باید متعرض مسئولان شویم،‌ اگر یک دستگاه کوتاهی می کند و با کوتاهی آن صدها نفر گرفتار می شوند باید با آن مقابله کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت الاسلام  غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه ظهر امروز در آیین معارفه رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مجاهدت استان گیلان در تاریخ انقلاب مانا است اظهار کرد: قبلا از انقلاب میرزا کوچک خان ها و پس از آن سرداران رشید جبهه حق علیه باطل نظیر بزرگانی چون آیت الله بهجت، آیت الله محمدی گیلانی، آیت الله احسانبخش و ... در گیلان از افتخارات این استان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، حجت الاسلام  غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضائیه ظهر امروز در آیین معارفه رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مجاهدت استان گیلان در تاریخ انقلاب مانا است اظهار کرد: قبلا از انقلاب میرزا کوچک خان ها و پس از آن سرداران رشید جبهه حق علیه باطل نظیر بزرگانی چون آیت الله بهجت، آیت الله محمدی گیلانی، آیت الله احسانبخش و ... در گیلان از افتخارات این استان هستند., ۸دی,

** قضاوت عادلانه، بدون تبعیض و سریع از ویژگی های مهم امر قضا است

, ** قضاوت عادلانه، بدون تبعیض و سریع از ویژگی های مهم امر قضا است, ** قضاوت عادلانه، بدون تبعیض و سریع از ویژگی های مهم امر قضا است,

وی افزود: با اشاره به دوره کوتاه فرمانروایی امام علی(ع) گفت: امام علی(ع) نسبت به بیت المال و جانب داری از مردم تأکید داشت و به همه کارگزاران خود توصیه می کرد که نسبت به تمام جنبه های زندگی مردم وظیفه دارند.

,

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر پرداختن به امنیت و آرامش مردم به عنوان دیگر تأکیدات امام علی(ع) افزود: امام علی(ع) در مقابل فتنه ایستاد و نسبت به کسانی که قصد به عقب برگرداندن مردم را داشتند قاطعانه برخورد کرد و در خصوص امر قضا علاوه بر اینکه خود عمل می کرد به کارگزاران خود نیز قضاوت عادلانه، بدون تبعیض و سریع را توصیه می کرد.

,

محسنی اژه ای با بیان اینکه امروز نیاز داریم با همه کسانی که به حقوق مردم دست اندازی می کنند یا هنجار شکنی وترویج فساد و بی دینی انجام می دهند مقابله کنیم، ادامه داد: در روزهایی که تلاش می کنند تا مردم شهید پرور و شهید داده ایران را به بی غیرتی و بی تفاوتی دوره قبل برگردانند نیاز است که امیرالمومنین گونه، قاطعانه و بی تبعیض با این مسائل برخورد کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه اجازه ندهیم پس از ۴۰سال عده ای با زد و بند، سیاست بازی، فرار از قانون و استفاده از خلأ های قانونی بر منابع مردم و بیت المال چنگ بیاندازند و ثروت های نامشروع بسیاری را انباشته کنند ابراز کرد: این افراد با ثروت خود قصد دارند قدرت بسازند، نفوذ کنند و افرادی در حکومت بخرند و آنها را به فنا بکشانند.

,

 

,

**برخی افراد در معامله به اندازه چندنسل ثروت جمع می کنند

, **برخی افراد در معامله به اندازه چندنسل ثروت جمع می کنند, **برخی افراد در معامله به اندازه چندنسل ثروت جمع می کنند,

 

,

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه در هنگام انتخابات با خرج کردن پولی که با زد و بند به دست آوردند قصد دارند نماینده و مدیر بسازند تا قدرت داشته باشند خاطرنشان کرد: برخی افراد در یک رقم‌ معامله خود به اندازه خدمت چندنسل ما ثروت به دست می آورند و با پول های بی سامان قاضی یا کارمند را در دستگاه قضایی یا دولتی وسوسه می کنند.

, برخی افراد در یک رقم‌ معامله خود به اندازه خدمت چندنسل ما ثروت به دست می آورند و با پول های بی سامان قاضی یا کارمند را در دستگاه قضایی یا دولتی وسوسه می کنند.,

وی با تاکید به اینکه امروز نیاز داریم از امام علی(ع) پیروی کنیم و با کسانی که از راه های نادرست ثروت نامشروع کسب می کنند با اراده و انگیزه مقابله کنیم اذعان‌ کرد: ما نباید نسبت به کسانی که هنجار شکنی کرده و قانون را زیر پا می گذارند و به ویژه با کسانی که با بیگانگان دست می دهند بی تفاوت باشیم.

,

**امنیت را تنها‌ داعش بر هم نمی زند

, **امنیت را تنها‌ داعش بر هم نمی زند, **امنیت را تنها‌ داعش بر هم نمی زند,

حجت الاسلام محسنی اژه ای با بیان اینکه باید انگیزه برخورد با متخلفین را داشته باشیم گفت: امنیت را تنها‌ داعش بر هم نمی زند بلکه امروز برخی سارقین نیز بر هم زننده امنیت هستند و در برخی از بخش ها خانواده ها نگران فرزندان خود هستند.

,

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه امروز سپاه، ارتش، قوه قضاییه و مردم از دیروز قوی تر هستند و دشمن نیز ضعیف تر از قبل است ادامه داد: ما باید بتوانیم که در مقابل برهم زنندگان امنیت و آرامش کشور مقابله کنیم.

,

** در گیلان میزان ورودی پرونده ها نسبت به میانگین کشوری بیشتر و زمان ماندگاری آن نسبت به کشور کمتر است

, ** در گیلان میزان ورودی پرونده ها نسبت به میانگین کشوری بیشتر و زمان ماندگاری آن نسبت به کشور کمتر است , ** در گیلان میزان ورودی پرونده ها نسبت به میانگین کشوری بیشتر و زمان ماندگاری آن نسبت به کشور کمتر است,

وی با اشاره به اینکه در گیلان میزان ورودی پرونده ها نسبت به میانگین کشوری بیشتر و زمان ماندگاری آن نسبت به کشور کمتر است افزود: با کمک همه مسئولین استانی، باید این تعداد از ورودی پرونده های قضایی کاهش یابد و تا حد امکان پرونده ها را به سمت سازش سوق داد.

,

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به کثرت پرونده های کیفری با موضوع سرقت، توهین، ضرب و جرح عمدی و غیر عمدی، تهدید در کل کشور گفت: با همه طبقات جامعه و مسئولان از ظرفیت ها استفاده کرده و پرونده ها را به سمت صلح واقعی سوق دهید.

,

** بازرسی کل کشور باید فعال تر عمل کند

, ** بازرسی کل کشور باید فعال تر عمل کند, ** بازرسی کل کشور باید فعال تر عمل کند,

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به پرونده های حقوقی و کیفری مربوط به دستگاه های دولتی متخلف ابراز کرد: بازرسی کل کشور باید فعال تر از اکنون عمل کند و بسیاری از موضوعات را به وقت مناسب از مسئولین ذیربط سوال کرده و تذکر دهد تا از پرونده های قضایی پیشگیری کند‌

,

وی در ادامه تصریح‌ کرد: معاونت پیشگیری و سازمان بازرسی ورود جدی به مسئله تغییر کاربری اراضی کرده و از تخلفات پیشگیری کنند، باید با ریشه ها برخورد کنیم و از مسئولین ذیربط توضیح بخواهیم.

,

** اگر دهیار، شهردار یا عضو شورا حق تغییر کاربری ندارد باید جلودار آنها شد

, ** اگر دهیار، شهردار یا عضو شورا حق تغییر کاربری ندارد باید جلودار آنها شد , ** اگر دهیار، شهردار یا عضو شورا حق تغییر کاربری ندارد باید جلودار آنها شد,

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه اگر دهیار، شهردار یا شورای شهر حق تغییر کاربری ندارد باید جلودار آنها شد گفت: قبل از اینکه متعرض مردم شویم باید متعرض مسئولان شویم،‌ اگر یک دستگاه کوتاهی م یکند و با کوتاهی آن صدها نفر گرفتار می شوند باید با آن مقابله کنیم.

,

معاون اول قوه قضائیه با اشاره به مسئله بانک ها گفت: از سرپرست استانداری و استاندار بعدی گیلان مطالبه کنید تا از رؤسای بانک ها توضیح بخواهند و قبل از اینکه به سراغ مشتری بانک بروید ابتدا از مسئول بانکی که کوتاهی کرده و تسهیلات بدون ضامن داده بازخواست کنید‌.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه