اخبار داغ

واکنش نماینده رشت به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست؛

"کلانتری" یا قانون را یاد بگیرد یا از کارشناسان بخواهد به او آموزش دهند!

"کلانتری" یا قانون را یاد بگیرد یا از کارشناسان بخواهد به او آموزش دهند!
نماینده مردم رشت در واکنش به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست در خصوص بودجه پسماند استان های شمالی که گفته بود نمایندگان فقط "هارت و پورت" می کنند، گفت: این اظهارات فرافکنی است و پایه و اساس ندارد؛ "عیسی کلانتری" قبلا وزیر بوده و باید بر قوانین صندوق توسعه ملی تسلط داشته باشد و اگر تسلط ندارد از کارشناسان خود بخواهد به او آموزش دهند تا قانون را یاد بگیرد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی نژاد در گفتگو با ۸دی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر بی تدبیری نمایندگان شمالی در خصوص بودجه پسماند سه استان شمالی، اظهار کرد: این اظهارات فرافکنی است و پایه و اساس ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جبار کوچکی نژاد در گفتگو با ۸دی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر بی تدبیری نمایندگان شمالی در خصوص بودجه پسماند سه استان شمالی، اظهار کرد: این اظهارات فرافکنی است و پایه و اساس ندارد., ۸دی ,

وی افزود: در بودجه سال ۹۶ قرار بود یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای بحث پسماند استان های شمالی بردارند، "عیسی کلانتری" قبلا وزیر بوده و الان باید بر این صندوق تسلط داشته باشد و اگر تسلط ندارد از کارشناسان خود بخواهد به او آموزش دهند تا قانون را یاد بگیرد! و اگر بلد است و مغرضانه حرف می زند.

,

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: رئیس جمهور باید به وی تذکر بدهد زیرا با این اظهارات به نمایندگان استان های شمالی توهین می کند.

,

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه صندوق توسعه ملی قانون دارد و این قانون مشخص است، اضافه کرد: این تخلف خودشان بوده که بدون اینکه موارد قانونی اش را حل کنند پیشنهاد آوردند و معلوم است که مجلس حافظ قانون اساسی است و به موضوعی که با قانون منافات دارد نمی پردازد و از دستور خارج می کند.

,

کوچکی نژاد با بیان اینکه رئیس مجلس در آن زمان در جریان کمیسیون تلفیق نامه نوشت که موارد قانونی آن را حل کنید اما رییس جمهور یا عمدأ این کار را نمی کند یا می خواهد توپ را به زمین دیگران بیندازد.

,

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: رئیس سازمان محیط زیست اگر کارآمد است، مجلس  در سال گذشته و در سال جاری 1000 میلیارد تومان تصویب کرده که از عوارض زیست محیطی بگیرند و پسماند شمال کشور را سامان بدهند اما کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان گرفتند و آن کارآمدی را ندارند که منابعی که مجلس برای شان تعریف کرده را بگیرند بعد می آیند حرف خلاف قانون می زنند و نمایندگان را مورد هجمه قرار می دهند.

,

کوچکی نژاد تصریح کرد: این رفتار رئیس سازمان محیط زیست زشت و غلط است و در این رابطه به رییس جمهور تذکر داده شده که جلوی او و برخی از حرف های خلاف قانونش را بگیرد.

,

به گزارش 8دی، "عیسی کلانتری" رئیس سازمان محیط زیست در دهمین اجلاس ملی شبکه سازمان های مردم نهاد محیط زیستی و منابع طبیعی که در اردبیل برگزار شدبه بود گفت: برای پسماند سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان دولت "۱/۳ میلیارد دلار" تصویب کرد و به مجلس فرستادیم ولی نمایندگان استان های شمالی شما که می آیند و "هارت و پورت" می کنند کوچک ترین قدمی برنداشتند و یک نفرشان یک کلمه صحبت نکرد.... فقط یک نماینده از استان فارس دفاع کرد و در نهایت این بودجه به یک بخش دیگر اختصاص داده شد!

, نمایندگان استان های شمالی شما که می آیند و "هارت و پورت" می کنند کوچک ترین قدمی برنداشتند,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه