اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رابر مطرح کرد؛

ساخت و تعمیر 11 باب واحد مسکونی در حمیدیه به همت گروه‌های جهادی+عکس

ساخت و تعمیر 11 باب واحد مسکونی در حمیدیه به همت گروه‌های جهادی+عکس
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رابر گفت: سهمیه رابر برای تعمیرات واحدهای مسکونی سیل ‎زدگان 9 واحداست که در شهرستان حمیدیه واقع شده اند ، در حال حاضر ساخت منازل تا مرحله آرموتور کف و انتظار 3 واحد مسکونی بسته و تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛احسان سالاری مسئول بسیج سازندگی رابر درگفت و گو با خبرنگار راه آرمان؛ درباره آخرین جزئیات فعالیت جهادگران بسیجی شهرستان در مناطق سیل‎زده کشور گفت: شهرستان حمیدیه جهت ساخت و نیز تعمیرات منازل به استان کرمان واگذار گردیده است و سهمیه شهرستان رابرجهت ساخت و تکمیل 3 باب منزل با همکاری شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رفسنجان و 9 واحد مسکونی جهت تعمیرات و بهسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی از اعزام یک گروه جهادی به مدت 10 روز در منطقه خبرداد و افزود: سهمیه رابر برای تعمیرات واحدهای مسکونی سیل‎زدگان 9 واحداست که در شهرستان حمیدیه واقع شده اند، در حال حاضر ساخت منازل تا مرحله آرموتور کف و انتظار 3 واحد مسکونی بسته و تحویل داده شد.

,

مسئول بسیج سازندگی رابر گفت: اعزام گروه جهادی متخصص نیز در دستور کار قراردارد؛ لذا از عموم مردم جهت نام نویسی و شرکت در اردوهای جهادی شهرستان حمیدیه دعوت به عمل آوریم.

,

,

در ادامه گوشه ای از فعالیت جهادگران رابری را در مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه و این شهرستان مشاهده نمایید:

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه