اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

امامزادگان مازندران میزبان جشن‌های دهه ولایت

امامزادگان مازندران میزبان جشن‌های دهه ولایت
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن‌های دهه غدیر در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابراهیم حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به حضور بیش از هزار و ۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه در مناطق مختلف مازندران اشاره کرد و آن را دلیلی محکم بر ولایت مداری مردم این استان عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,

وی با اشاره به این که ولایت مداری مردم مازندران در طول تاریخ به اثبات رسیده است، بیان داشت: این استان از لحاظ تعداد امامزادگان و بقاع متبرکه جزء استان‌های نخست کشور محسوب می‌شود که این مسأله نشان دهنده پیروی مردم این استان از اهل بیت (ع) و نوادگان آن‌ها دارد.

,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که دهه غدیر فرصت بسیار مغتنمی برای پرداختن به مسأله امامت و ولایت است، خاطرنشان کرد: در کنار جشن‌های مردمی که در سطح جامعه و به ویژه بقاع متبرکه و امامزادگان برگزار می‌شود باید به این مسأله مهم و حیاتی جهان اسلام پرداخته شود.

,

حیدری بر ضرورت تقویت غنای علمی جشن‌های ویژه دهه غدیر تأکید کرد و گفت: باید سطح شناخت مردم نسبت به مسأله غدیر بیشتر تقویت شود.

,

وی با بیان این که امروز نیازمند احیای فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی هستیم، بیان داشت: احیای این فرهنگ اصیل دینی موجب رفع بسیاری از مشکلات و بحران‌ها در جامعه اسلامی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه