اخبار داغ

فرمانده انتظامی چالوس عنوان کرد

کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر در چالوس

کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر در چالوس
فرمانده انتظامی چالوس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 41 کیلوگرم انواع مواد مخدر، در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذات الله رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس،افزود: در اجرای این طرح،ماموران ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند 5 نفره تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این شهرستان با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 41 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده برقراری امنیت پایدار ، ایجاد آسایش و آرامش برای مردم ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.

فرمانده انتظامی چالوس با قدردانی از تعامل خوب و اثر گذار مردم این شهرستان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، از آنان خواست: هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه