اخبار داغ

امام جمعه موقت کرمانشاه:

دشمن نتوانست با مصائب فراوان بر عقاید آزادگان اثر بگذارد

دشمن نتوانست با مصائب فراوان بر عقاید آزادگان اثر بگذارد
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: آزادگان مصائب فراوانی را تحمل کردند با این حال ظلم دشمنان نتوانست در عقاید آنها اثر بگذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله محمد حجتی در مراسم تجلیل از آزادگان کرمانشاه، اظهار داشت: همه ملت های جهان یک روز را برای گرامیداشت افتخارات خود تعیین کرده اند و آن را محترم می شمارند. همچنین سالروز فتوحات خود علیه دشمن را گرامی می دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه برخی از روزهای مشترک بین مسلمانان گرامی داشته می شود، افزود: علاوه بر روزهای دینی روزهای ملی نیز به بزرگی یاد می شوند که یکی از این روزها بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال ۶۹ است.

,

 آیت الله حجتی خاطرنشان کرد: آزادگان از دروازه کربلا وارد کشور شدند و مردم کرمانشاه نخستین گروهی بودند که به استقبال آزادگان شتافتند.

,

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: آزادگان مصائب فراوانی را تحمل کردند با این حال ظلم دشمنان نتوانست در عقاید آنها اثر بگذارد.

,

ایت الله حجتی بیان کرد: آزادگان در رویارویی با دشمنان از خود ضعف نشان ندادند و با تاسی از مکتب اسلام اسارت را افتخار دانستند و سختی‌های جنگ را تحمل کردند.

,

 وی با بیان اینکه اراده آهنین آزادگان مبتنی بر ایمان و عقیده بود، گفت: اگر اعتقاد داشته باشیم و هدف ما مبتنی بر خداوند باشد شکست ناپذیر خواهیم بود.

,

آیت الله حجتی گفت: ما اینک در مقابل دنیای کفر و سیاست و یهودیت ایستاده ایم در حالی که دورتادور کشور ما را آتش فرا گرفته ما در امنیت به سر می بریم.

,

وی با بیان اینکه اگر کشتی ما را به گروگان گرفتند ما نیز کشتی آنها را گروگان گرفتیم و این سند پر افتخار را به دنیا نشان داده ایم عنوان کرد: تا وقتی که این انسجام و دوستی و ایمان و تقوا باشد پیروزی نصیب ما خواهد شد.

,

 آیت الله حجتی خاطرنشان کرد: اگر در برابر دشمنان خارجی و داخلی خم به ابرو بیاوریم توان ما گرفته خواهد شد بنابراین همگان باید به جنگ دشمن برویم و در این صورت شکست ناپذیر خواهیم بود.

,

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه سالروز ورود آزادگان عید وطنی ماست و برای ما افتخار است گفت: ما این روز را محترم می‌شماریم و هرگز رشادت های شهدا، جانبازان، آزادگان و معلولان را فراموش نخواهیم کرد.

,

 وی افزود: مردم ایران مردم آب دیده ای هستند و این نخستین جنگ ما نبوده و آخرین هم نخواهد بود بنابراین باید به فرموده امام راحل(ره) که در روز فتح خرمشهر فرمودند اگر مغرور شویم شکست خواهیم خورد، در برابر دشمنان آماده باشیم و هرگز از آنها غافل نشویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه