اخبار داغ

گزارش دانا از رفتارهای عجیب ولی با برنامه برخی بازیگران و هنرمندان؛

بعد از فعالیت سیاسی و ژست اجتماعی نوبت به "بادیگارد بازی" سلبریتی ها رسید/ تزریق یک مشت آداب و رسوم بُنجل غربی به جامعه ایرانی!

بعد از فعالیت سیاسی و ژست اجتماعی نوبت به "بادیگارد بازی" سلبریتی ها رسید/ تزریق یک مشت آداب و رسوم بُنجل غربی به جامعه ایرانی!
دشمن به دنبال این است که حرفش را از زبان سلبریتی ها و به خصوص سینما بزند و مردم را به همان سمت و سو که می خواهد بکشاند در مقابل چنین مسئله ای، مدیران فرهنگی ما نباید از این امر غافل باشند و این افراد را به حال خود رها کنند؛ مدیران بخش فرهنگی ما اگر نتوانند این ها را مدیریت کنند قطعا در آینده ای نه چندان دور باید هزینه ای گزاف برای مقابله با این تهاجم فرهنگی بپردازیم و این مسئله گریبان گیر همه است و همه جامعه را در بر می گیرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیگران سینما و تلویزیون ما چندی است که دست به رفتارها و حرکات تبلیغی زده و سبک هایی از زندگی در بین مردم را با رفتار و اعمال خود تبلیغ می کنند که هیچ سنخیتی با آداب و رسوم ایران و اسلام ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرک کشیدن های بی جا و همه جانبه سلبریتی ها در تمام امور جامعه معضلی آشنا برای همه شده است، اگر هر اتفاقی در جامعه بیافتد از سیاسی گرفته تا اجتماعی و اقتصادی و ... غیر از واکنش مسئولین مربوطه یا کارشناسان متخصص در آن حوزه، باید منتظر واکنش های عجیب و غیر تخصصی سلبریتی ها شویم که در اکثر مواقع این هماهنگی بسیار زیاد جای شک و تردید را ر ذهن مخاطب باز می کند که این حجم از هماهنگی نمی تواند بدون برنامه و اتفاقی باشد.

,

در مورد مردن حیوانات پست می گذارند و همگی با هم شروع به هم‌دردی با صاحب حیوان مرده می کنند، از نگهداری حیوانات به جای داشتن فرزند صحبت می کنند، یک روز دیگر در مورد دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر مانیفست می دهند و زنان را به این کار تشویق می کنند، روز دیگر از کشف حجاب دختران خیابان انقلاب حمایت می کنند و شعار آزادی و نه به حجاب اجباری سر می دهند، نماینده سیاسی یک جریان خاص در انتخابات را تبلیغ می کنند و او را با بر کرسی ریاست می نشانند و دیگر روز وی را مورد هجمه قرار می دهند و شروع به اظهار ندامت می کنند اما مسئله این جاست که چه کسی در این بین جز مردم متضرر واقعی است؟

,

نوبت به بادیگارد رسید!

, نوبت به بادیگارد رسید!,

به تازگی حضور افرادی به عنوان بادیگارد کنار این سلبریتی ها در محافل عمومی نیز خبرساز شده است، این هنرمندان وقتی که در مراسم های مختلف در بین مردم حضور پیدا می کنند، از محافظ های شخصی استفاده می کنند تا از آسیب دیدن در امان باشند، همین سلبریتی ها که همیشه خود را حامی و دلسوز مردم نشان می دهند و می گویند که ما از همین مردم هستیم و درد ما درد همین مردم است، به عمل که می رسد می بینیم که خودشان را از مردم جدا می کنند و از بادیگارد استفاده می کنند در صورتی که بسیاری از چهره های سیاسی رده بالای کشور هم اینچنین با محافظ رفت و آمد نمی کنند.

,

گاهی اوقات آنقدر در امور متفرقه دخالت می کنند که آدم فراموش می کند این ها در واقع شغل و تخصصشان چیست و به چه علتی آن ها را می شناسیم، مشخص نیست که چه هدفی پشت این رفتارها و واکنش های عمومی این افراد در سطح جامعه است اما هر چه که هست اثر سوء آن ها بر روی جامعه کاملا قابل مشاهده است که چونه بر روی سبک زندگی مردم تاثیر می گذارند، یعنی به راحتی می توان گفت که هر نوع و سبک زندگی غربی یا آداب و فرهنگ بیگانه که با سنن ما در تعارض هستند را می توان از طریق همین سلبریتی ها به جامعه تزریق کرد و این همان تهاجم فرهنگی است که سال های سال است غرب بر روی آن سرمایه گذاری کرده تا که شاید از این طریق بتواند در جنگ با کشور ما فایق آید.

,

دشمن به دنبال این است که حرفش را از زبان سلبریتی ها و به خصوص سینما بزند و مردم را به همان سمت و سو که می خواهد بکشاند، مدیران فرهنگی ما نباید از این امر غافل باشند و این افراد را به حال خود رها کنند، اگر نتوانند این ها را مدیریت کنند قطعا در اینده ای نه چندان دور باید هزینه ای گزاف برای مقابله با این تهاجم فرهنگی بپردازیم و این مسئله گریبان گیر همه است و همه جامعه را در بر می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه