اخبار داغ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پارلمان کشور نیجریه حامی واقعی حقوق ملت خود باشد

پارلمان کشور نیجریه حامی واقعی حقوق ملت خود باشد
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز پارلمان کشور نیجریه که فارق از همه حب و بغض های سیاسی و مذهبی ، باید حامی واقعی حقوق آحاد ملت خود باشد در معرض بزرگترین امتحان تاریخی قرار دارد ، و آن فراهم کردن اسباب آزادی و سفر درمانی شخصیت جهانی و شناخته شده علامه شیخ زکزاکی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با گذشت چند روز از ارائه مرخصی درمانی به شیخ زکزاکی توسط دولت نیجریه و حضور این عالم برجسته نیجریه‌ای در بیمارستانی در کشور هند که با تدابیر شدید امنیتی صورت گرفت اما به دلیل آنچه که شیخ زکزاکی آن را اخلال در روند درمانی خود ذکر کرد و اینکه هیچ گونه اقدامی در جهت درمان او در هند صورت نگرفته است وی را بر آن داشت تا به نیجریه بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,

این اتفاق که واکنش‌های بسیاری در بین مسلمانان و طرفداران شیخ زکزاکی در سراسر دنیا داشت، موجب اعتراض نمایندگان مجلس ایران هم شد به گونه‌ای که بسیاری از نمایندگان مجلس در گفتگوهای خود با رسانه‌ها رفتار غیر انسانی دولت و مقامات نیجریه نسبت به شیخ زکزاکی را تقبیح کرده و از نمایندگان پارلمان نیجریه خواستند تا نسبت به آزادی و درمان شیخ زکزاکی وارد عمل شوند.

,

پارلمان کشور نیجریه حامی واقعی  حقوق ملت خود باشد

, پارلمان کشور نیجریه حامی واقعی  حقوق ملت خود باشد,

این در حالی است که حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مسئله فوق اظهار داشت: امروز پارلمان کشور نیجریه که فارق از همه حب و بغض های سیاسی و مذهبی ، باید حامی واقعی حقوق آحاد ملت خود باشد در معرض بزرگترین امتحان تاریخی قرار دارد ، و آن فراهم کردن اسباب آزادی و سفر درمانی شخصیت جهانی و شناخته شده علامه شیخ زکزاکی است .
وی ادامه داد: غفلت از انجام این رسالت و وظیفه خطیر نه تنها پایمال کردن حقوق حقه و انسانی و بازی با زندگی یک انسان اسیر و مریض نیازمند درمان فوری است ، بلکه زیر پا گذاشتن همه ی هنجارهای حقوق بشری توهین به میلیون ها شهروند نیجریه ای و صد ها میلیون مسلمان و انسان بصیر و آگاه در سرتاسر جهان است .

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: امروز عملکرد پارلمان نیجریه است که شماتت و تحسین ملت ها را در قرون متمادی آینده درباره پارلمان و نمایندگان پارلمان نیجریه تعیین می کند .

انتهای پیام/

,
,
,
, .

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه