اخبار داغ

امام جمعه قم :

صبر اسرا از پرتو ولایت بود

صبر اسرا از پرتو ولایت بود
آیت الله سعیدی گفت: در پرتوی ولایت اهل بیت بود که استقامت، صبر و پایداری آزادگان دوران دفاع مقدس در طول دوران اسارت شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پم فردا، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در مراسم نکوداشت 26 مرداد سالروز آزادی و بازگشت اسرا به کشور که شامگاه 26مرداد در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد اظهار داشت: آزادگان سرآمد ولایت مداری جامعه اسلامی هستند، سرمایه ارزشمند الهی نزد شما آزادگان است که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

سعیدی بیان کرد: همه مردم دنیا وقتی کشورشان مورد حمله قرار می‌گیرد، از کشور خود دفاع می‌کنند البته انگیزه دفاع و منشأ دفاعی در کشورها نسبت به یکدیگر متفاوت است در کشوری مانند ایران  چون امر اهل‌بیت این است که باید در برابر متجاوز ایستادگی کرد مردم برای دفاع می آیند و شما آزادگان به خاطر همان امر الهی و دستور اهل بیت(ع) وارد عرصه دفاع شدید.

 وی گفت: در ۲۶ مردادماه ۱۳۶۹ آزادگان سرافراز پس از تحمل سال‌ها رنج و سختی دوران اسارت به میهن اسلامی بازگشتند، در پرتوی ولایت اهل بیت بود که استقامت، صبر و پایداری آزادگان دوران دفاع مقدس در طول دوران اسارت شکل گرفت، دوران اسارت دوران بسیار سختی برای شما بود و برخی از عزیزان در دوران اسارت به شهادت رسیده و به مقام جانبازی نائل شدند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با تبریک ولادت امام علی نقی(ع)خاطرنشان کرد: اگر ما امروز به اهل‌بیت معرفت و شناخت پیدا کردیم، به برکت زیارت جامعه کبیره  است از طرفی زیارت غدیریه در عید غدیر خم را نیز از دیگر متون و آثار ارزشمند امام هادی(ع) است.

امام جمعه قم تصریح کرد: سلسله ولایت به ولایت‌فقیه منتهی می‌شود، که همان ریسمان الهی است و اگر به آن متصل شدید خدا از شما راضی می‌شود زیرا ولایت را بالاترین نعمت الهی و مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از تفرقه است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه