اخبار داغ

یادداشت؛

لاله‌مونی حقوق بشر غربی

لاله‌مونی حقوق بشر غربی
غرب در مقوله حقوق بشر، سرآمد دروغگویان تاریخ است. ماجرای قتل عام دوهزارنفری شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور با تحریک و ولخرجی صهیونیست‌ها نمونه دیگری است که 45 ماه سکوت در مقابل نقض اولیه‌ترین حقوق علامه شیخ زکزاکی، گواه کذب شیادانه غربی‌ها در موضوع حقوق بشر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اینکه غرب برخورد دوگانه با مقوله‌های ارزشی دارد، بر کسی پوشیده نیست اما اینکه در مقابل آفتاب حقیقت به انکار تابش خورشید بپردازد و بر این انکار آشکار خود نیز ابرام ورزد و دیگران را که به‌طور طبیعی اعتراف به وجود خورشید می‌کنند متهم کند، تعجب برانگیز و شیادانه و شیطانی است.
باید به کسی که در میان انواع ستیزها و جنگ‌های نیم قرن اخیر جهان بررسی کند و دخالت مستقیم صهیونیست‌های حاکم بر امریکا را نبیند، جایزه داد که با چشمان باز نتوانست جنایات صهیونیست‌ها در نسل‌کشی‌ها و کشتارهای دهشتبار را نبیند.

بشریت معاصر گرفتار بلیه و طاعون لاعلاجی به‌نام صهیونیست است که در تمام مصائب جهان نقش دارد و عامل تحقق همه اهداف شیاطین است و بعبارتی خود صهیونیست‌ها شیطانند و موجبات گمراهی و ضلالت و نابودی جهانیان را فراهم می‌آورند.

کار روزانه صهیونیست‌ها تولید گناه و فعال‌سازی گناه‌کاران و راه‌اندازی جریان‌های فساد و تقابل با خداوند و مبارزه با هدایت و سعادت و عاقبت بخیری است. نمی‌توان هیچ جریان پوچ‌گرایی و مقابله با الهیات را در جهان سراغ آورد که صهیونیست‌ها در آن فعال تاثیرگزار نباشند.

جمعیت اقلیتی که برای تسلط بر مردم و منابع جهان نقشه‌های شیطانی می‌کشند و برای تملک بر ثروت‌های دنیا، جهانیان را به جان هم می‌اندازند و برای جان و مال انسان‌ها هیچ ارزشی قائل نیستند و مثلاً در اجرای نقشه شوم خود، ملت فلسطین را به خاک سیاه می‌نشانند و کشور افغانستان، عراق، سوریه، یمن و...، را به ویرانی می‌کشانند و جریان حقوق بشر غرب برای این همه جنایت مهر سکوت به لب می‌زند و گرد مرگ بر خود می‌پاشد.

ماجرای دردناک علامه مظلوم سیدابراهیم زکزاکی نمونه امروزین و این روزهای روسیاهی حقوق بشر و لاف گزاف غربی‌ها روی مسائل انسانی است. مظلومان نیجریه که بیش از 4سال درد و رنج و مرگ فرزندان و خویشان خود را با زندگی جهنمی که صهیونیست‌ها از طریق ارتش نیجریه بر مردم مطلوم این کشور حاکم کرده‌اند، جرم‌شان تنها و تنها بدلیل شیعه بودن و زندگی آرام داشتن است که باید مظلومیت رهبر نستوه خود را اینگونه شاهد باشند که برای درمان باید این‌طور مصیبت بکشد، درمانی که در همه فرهنگ‌ها و حکومت‌ها حق طبیعی مجروح است را از سید بزرگوار علامه زکزاکی دریغ می‌کنند.

هزاران اف و لعن بر این حقوق بشری که سبعانه‌ترین برخورد را با شریف‌ترین انسان روا می‌دارد و خناسانه لباس ریا به تن کرده و مدعی حقوق بشر می‌شوند.

در کلام بزرگان دین‌مان هست که "الملک یبقی مع‌الکفر و لایبقی مع‌الظلم"، ممکن است که بتوان با کفر قدری مملکت‌داری مرد، اما با ظلم نمی‌توان بقای ملک را استمرار بخشید.

هم در مبانی اعتقادی ما مسلمانان و پیروان امامان معصوم صلوات‌الله علیهم اجمعین آمده که صبح طلوع سپیده حقیقت نزدیک و افول عمر ظلمت جهل و کفر بسیار نزدیک است و حقیقت ایمان و مظلومیت مسلمانان و شیعیان خرمن وجودی ظالمان را بزودی خواهد سوزاند که: الیس‌الصبح بقریب.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

محمداسماعیل امامزاده

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه