اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

ریال مورد درخواست کشاورزان و صادرکنندگان پسته پرداخت می‌شود/ ضرورت تخصیص 5 هزار میلیارد تومان برای صادرات بخش کشاورزی

ریال مورد درخواست کشاورزان و صادرکنندگان پسته پرداخت می‌شود/ ضرورت تخصیص 5 هزار میلیارد تومان برای صادرات بخش کشاورزی
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: با نظر مثبت رئیس صندوق توسعه ملی مقرر گردید که به منظور از بین بردن واسطه ها و دلالان، ریال مورد درخواست کشاورزان جهت برداشت و فرآوری پسته برای کشاورزان و صادرکنندگان پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: صبح امروز جلسه ای با حضور مرتضی شهید زاده ریاست صندوق توسعه ملی، روح الله خدا رحمی مدیر عامل بانک کشاورزی، جمعی از نمایندگان استان و فعالین بخش اقتصادی و خصوصی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: با نظر مثبت رئیس صندوق توسعه ملی مقرر شد که به منظور از بین بردن واسطه ها و دلالان، ریال مورد درخواست کشاورزان جهت برداشت و فرآوری پسته برای کشاورزان و صادرکنندگان پرداخت شود که امیدواریم با این اقدام شاهد گسترش هر چه بهتر مجموعه فعالیت های تولید کنندگان و صادر کنندگان پسته به نقاط مختلف دنیا باشیم.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم در سال جاری دولت 5 هزار میلیارد تومان جهت صادرات بخش کشاورزی تخصیص دهد تا شاهد افزایش میزان صادرات در سطح کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه