اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس:

رفتار غیرانسانی با شیخ زکزاکی مقابله با تفکر اصیل اسلامی است

رفتار غیرانسانی با شیخ زکزاکی مقابله با تفکر اصیل اسلامی است
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد غیر انسانی دولت پارلمان نیجریه با شیخ زکزاکی ، وابستگی آنان به غرب را آشکار می سازد و پوشالی بودن ادعاهای حقوق بشری استکبار جهانی را بر ملا می سازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدیجه ربیعی نماینده مردم در شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه آنچه در بحث جسمانی این روحانی نیجریه ای مطرح است نگاه انسانی به شرایط وخیم اوست تصریح کرد: صرف نظر از عقیده، سیاست، استراتژی ، مذهب و دیگر مولفه های شخصی، اجتماعی، سیاسی و ... منطق نوع دوستی حکم می کند که جان افراد را محترم شمرده و خطر را از هم نوع دور کنیم.

ربیعی ادامه داد: حرکت دولت نیجریه و اقدام غیر انسانی دولت هندوستان در رسیدگی غیر مسئولانه به شیخ زکزاکی نشان می دهد حقوق بشری برای غربی ها و سرسپردگان آنان اهمیت دارد که در راستای منافع استکباری آنان باشد.

درخواست آزادی شیخ زکزاکی را امضا کردم

وی خود را جزء نمایندگانی دانست که درخواست آزادی شیخ زکزاکی و رسیدگی به شرایط ایشان را به اتفاق همکاران دیگر امضا نموده و گفت: این حداقل کار ممکن در دفاع از جنبش اسلامی نیجریه که مظلومانه مورد بی مهری ، بی توجهی و سخت گیری های در منشاء سیاسی غرب قرار گرفته است می دانم.

ربیعی افزود: یک سفارش به دولت پارلمان نیجریه دارم که فکر نکنند این شیخ مظلوم متعلق به یک جریان سیاسی داخل کشورمان می باشد بلکه شیخ زکزاکی و امثال او همچون شیخ بحرینی و سید حسن نواب که پرچم مقابله با کفر را به دست گرفته اند حاصل تفکر جهان اسلام هستند و متعلق به جغرافیای مرزی نیجریه نمی باشند.

معیار غرب برای دفاع از حقوق بشر، سنجش با منافع استکباری است

وی بیان داشت: اگر مسلمانان به ویژه جهان تشیع احساس تکلیف کنند خواب را بر مدعیان دفاع از آزادی و مدافعان به اصلاح حقوق بشری آشفته کرده و عواقب جبران ناپذیری برای آنها به همراه خواهد داشت  پس شایسته است که در مواضع فعلی خود تجدید نظر کرده و زمینه رسیدگی به شرایط جسمانی او را بر اساس وظیفه انسانی مورد توجه و رسیدگی قرار دهند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت یک هزار پزشک ایرانی در جهت صدور بیانیه حمایت از شیخ زکزاکی و اعلام آمادگی برای درمان ایشان نشان دهنده اوج عاطفه ، احساس و نوع دوستی همه جانبه ایرانی است که این موضوع حتی به کشورهایی مثل ژاپن و مالزی نیز سرایت کرده و پزشکان این کشورها نیز پس از اقدام پزشکان ایرانی برای رسیدگی به وضعیت درمانی ایشان اعلام آمادگی نمودند.

ربیعی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا" آینده بر اساس نصایح صریح قرآن کریم در سوره قصص متعلق به جامعه مظلوم و مستضعفین عالم بوده و پیروزی و آخرت به جبهه ایمان تعلق داشته ، حقوق بشر غربی در اعماق قبرستان تاریخ دفن خواهد شد و روزی خواهد رسید که نشانی از استکبار، تروریست و صهیونیست وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, درخواست آزادی شیخ زکزاکی را امضا کردم,
,
,
,
,
,
, معیار غرب برای دفاع از حقوق بشر، سنجش با منافع استکباری است ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه