اخبار داغ

عضو شورای شهر همدان:

پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است

پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است
رئیس کمیسیون فنی عمران شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه بلوار ارم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است افزود: شهرداری باید به موازات کارهای عمرانی بحث هایی از قبیل سایت نقاشی، پل های طبیعت، سیم های روباز، جداره سازی و سایت بالون را در دستور کار قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحیمی فر در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به میزان پیشرفت پروژه بلوار ارم اظهار داشت: باندهای شمالی و جنوبی پروژه عمرانی بلوار ارم را اگر در مجموع ببینیم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با اشاره به هدف تغییر و تحول بلوار ارم افزود: قرار بر این بود که بلوار با این رویکرد شروع شود که عملکرد بلوار از ترافیکی به ترافیک اجتماعی تغییر پیدا کند و در واقع به موازات کارهای عمرانی، یک کاری با رویکرد فرهنگی _ اجتماعی انجام شود که این کار انجام نشده است.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه ما در خصوص این پروژه در شورا هم از شهرداری مطالبه کردیم و شهرداری هم پاسخگو بوده است عنوان کرد: شهرداری باید به موازات کارهای عمرانی بحث هایی از قبیل سایت نقاشی، پل های طبیعت، سیم های روباز، جداره سازی و سایت بالون را در دستور کار قرار دهد.

,

عضو شورای شهر همدان خاطر نشان کرد: هزینه ای که برای کارهای عمرانی پروژه بلوار ارم برآورد شده بود در مجموع ۱۲ میلیارد است اما با توجه به نوسانات قیمت های مصالح و رشد جهش گونه آن بیشتر از این مبلغ است.

,

رحیمی فر با بیان اینکه این پروژه قرار بود پارسال تمام شود تاکید کرد: چنین پروژه هایی چون به تامین منابع مالی برخورد می کنند، یک سری کارهایی مثل تاسیسات آب، برق و فاضلاب، بر روی برنامه های زمانبندی شده نیز تاثیر می گذارد.

,

وی با ابراز امیدواری برای اتمام این پروژه در سال جاری تاکید کرد: حتما باید برای پارکینگ این پروژه نیز فکری و تدابیری اتخاذ شود بخصوص در جایی که جمعیت زیادی رفت و آمد می کنند حتما باید پارکینگ وجود داشته باشد.

,

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان در پاسخ به این پرسش که آیا از ابتدا برای پارکینگ فضایی در نظر گرفته شده یا نه، گفت:برای پارکینگ قرار بود که فضایی را تخصیص بدهند و در طرح اولیه نیز به این منظور پیش بینی هایی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه