اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد؛

اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در کرمان از ۳۱ مردادماه

اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در کرمان از ۳۱ مردادماه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در کرمان در تماشاخانه پارس و در رفسنجان در دو سالن سینما گلستان امین انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در رابطه با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در کرمان اظهار داشت: همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان در اصفهان، فیلم‌های منتخب این جشنواره از ٣١مرداد تا ٤ شهریور در کرمان اکران می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: در این جشنواره ١٠ فیلم ایرانی و خارجی در حوزه کودک و نوجوان در دو شهر کرمان و رفسنجان و سه سالن سینما اکران می‌شود.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری مختص خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان شامل کارگاه نقاشی کودک، نمایشگاه تصویرسازی کودک، کارگاه آموزشی  با حضور کیومرث پوراحمد و کامبوزیا پرتوی از برنامه‌های ویژه این جشنواره خواهد بود.

,

علیزاده ادامه داد: اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان در کرمان در تماشاخانه پارس و در رفسنجان در دو سالن سینما گلستان امین انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه