اخبار داغ

مشاوره خانواده و استاد دانشگاه:

تقویت مهارت‌های زندگی و روابط بین فردی نیاز روز جامعه است

تقویت مهارت‌های زندگی و روابط بین فردی نیاز روز جامعه است
مشاوره خانواده و استاد دانشگاه گفت: تقویت مهارت‌های زندگی و روابط بین فردی نیاز روز جامعه است و در سایه آن تحکیم بنیان خانواده رخ می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ همایش ازدواج سالم و پایدار با هدف بهبود توانمندی و نگرش جوانان در زمینه ازدواج و ترغیب آنان به ازدواج مناسب و آگاهانه صبح امروز در شهرستان اردل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, ,

دکتر مختاری مشاوره خانواده و استاد دانشگاه و سخنران این همایش گفت: تقویت مهارت‌های زندگی و روابط بین فردی نیاز روز جامعه است و در سایه آن تحکیم بنیان خانواده رخ می‌دهد.

,

مختاری افزود: گذر از مراحل بلوع جنسی، عاطفی، اجتماعی و اقتصادی در زندگی اجتناب‎ناپذیر است و باید برای موفقیت در این راه مهارت لازم را کسب کرد.

,

وی اضافه کرد: ازدواج قرارداد اجتماعی است و برای تضمین موفقیت آن باید گفتمان منطقی احساسی و ارتباطی بین زوج‌ها ایجاد شود.

,

این مشاور خانواده و استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به رشد اجتماعی و سطح آگاهی جامعه باید بهترین پیوند‌ها در راستای شرع و قانون منعقد شود.

عقد نمادین ازدواج دانشجویی و اهداء هدایایی از سوی امام جمعه، فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل به این زوج و اجرای موسیقی از دیگر برنامه‎های این همایش بود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه