اخبار داغ

نماینده مردم زنجان در مجلس:

جان انسان‎ها نباید قربانی مسائل سیاسی شود/ پارلمان نیجریه جلوی بی‌آبرویی کشورش را بگیرد

جان انسان‎ها نباید قربانی مسائل سیاسی شود/ پارلمان نیجریه جلوی بی‌آبرویی کشورش را بگیرد
نماینده مردم زنجان در مجلس با اشاره به انتقال شیخ زکزاکی به کشورش بدون انجام مراحل درمان گفت: جان انسانها نباید قربانی مسائل سیاسی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کارشکنی هندی‌ها در روند درمان شیخ زکزاکی و برگشت ایشان به کشور نیجریه بدون انجام هیچ درمانی اظهار کرد: این اقدام هندی‌ها به درخواست و با شیطنت دولت نیجریه و برخی کشورهای استکباری انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه صدای آزادی خواهان هیچ گاه خاموش نخواهد شد، ابراز کرد: دولت نیجریه بهتر است به خود بیاید و دست از این اقدامات ضد بشری خود بردارد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خطاب به پارلملن نیجریه گفت: به طور یقین نمایندگان هر کشوری در مجلس باید مدافع مردم آن کشور باشند، بنابراین درخواست و پیام ما به پارلمان نیجریه این است که اجزاه ندهند دخالت برخی کشورهای استکباری و همچنین و اقدامات ضد بشری دولت نام این کشور را بیش از پیش در مجامع بین المللی بد کند.

,

وی با بیان اینکه امیدوارم مقدمات و تسهیلات لازم برای درمان شیخ زکزاکی توسط دولت و پارلمان نیجریه فراهم شود، تصریح کرد: جمهوری اسلامی آمادگی دارد تا پزشکان ماهری را برای درمان شیخ زکزاکی در اختیار قرار دهد.

,

احمدی با اشاره به دخالت آمریکا و دولت نیجریه در هند و جلوگیری از درمان شیخ زکزاکی عنوان کرد: هندی‌ها کار شایسته‌ای انجام نداند چرا که این شخصیت جدا از اختلافاتی که با دولت نیجریه دارد، یک انسان است و جان انسانها نباید قربانی مسائل سیاسی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه